Even. Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hvordan ser egentlig folk på å dra på slike turer alene? Virker det teit? Kameratene mine vil bare reise på slike drikke-turer til Danmark, Mallorca, Bulgaria osv. (er jo gøy det også, men...) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Helt siden bestefaren min fortalte om da han og kompisen stakk hjemmefra og skulle til Australia som 15åringer, har jeg lyst til å "dra på loffen", men det nærmeste jeg kommer blir nok interrail sommern 07 (: (De kom forresten ikke lenger enn til Østerriket ) @ Even. : Nei, jeg syns ikke det virker teit. Skulle bare ønske jeg tørte det (; Edit: leif Endret 9. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Skulle bare ønske jeg tørte det (; 7030453[/snapback] Hva kan du dø av? Tenk gjennom tingene på forhånd så er det vel ikke noe å "ikke tørre", særlig ikke om man hele tiden har et valg om å reise hjem. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vi får se hva fremtiden bringer. Jeg skal på interrail, og jeg skal tilbringe et år i enten Spania eller Holland. Men å reise rundt virker litt mer "skummelt" Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hadde vært kjekt. Men jeg er en alt for stor kontrollfrik til at jeg hadde taklet det livet.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Loffing var faktisk en ganske vanlig livsstil da verden var enklere. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Skulle bare ønske jeg tørte det (; 7030453[/snapback] pfft. jeg drar loffen stadig vekk jeg, er ikke farlig Hadde vært kjekt. Men jeg er en alt for stor kontrollfrik til at jeg hadde taklet det livet.. 7030925[/snapback] du blir vant til å dra loffen etterhvert En gjeng fra forumet kunne eventuelt dra sammen... 7001319[/snapback] gud forby Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 9. oktober 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvis du vil leve ut drømmen din virtuellt, spill Backpacker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå