Robanjo Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg trenger litt hjelp...! Jeg satt på dataen, (kjører Win Xp) og så plutselig kræsja pc-en helt. "Begin dump of physichal memory" sto det med blå bakgrunn. Så skulle jeg skru den på igjen, så stod det. "Searching for Boot Record from IDE-0.. OK A disk read error occurred. Press Ctrl+Alt+Del to restart. Jeg har satt inn XP cd-en og den finner den ikke.... Hva skal jeg gjøre? Takk på forhånd _________________ AMD Athlon XP 1700+ IBM 60Gb harddisk 512 MB sdram [ Denne Melding var redigert av: Robanjo på 2002-11-03 11:52 ] Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det er bare problemer med IBM diskene. Kjøp Western Digital! Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Her om dagen hadde jeg samme problem jeg kom ikke inn i windows bare til scandisk og så fikk jeg BLÅ skjerm. Bare installerte WinXP på nytt jeg! Prøv og se om du klarer og komme inn i sikkermodus. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Du må først sette cd-rom'en/dvd som første oppstart enhet i bios. Men eg ville bare brukt reppfunksjonen i winxp setup'en. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Bjørn_H skrev (2002-11-03 11:53):Det er bare problemer med IBM diskene. Kjøp Western Digital! Det fikser ikke hans problem nå? Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg kjenner han serru, så jeg tror ikke det gjorde noe. :smile: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 IBM har vel et diagnoseverktøy til hdene sine liggende på hjemmesiden. Bruk det, gjorde det med min wd og den funker nå igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå