pleiadene Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Bilder tatt med sonyericsson w800i igjennom gammel kikkert! syntes at resultatet ble bra,har sett månebilder her på forumet som var tatt med eos350 som ikke var så bra engang:) bildene ble tatt gjennom en gammel vanlig kikkert slik man bruker begge øynene til å se gjennom 7x50 eller noe sånn Endret 5. oktober 2006 av pleiadene Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hallo!skulle gjerne hørt hva dere syns om resultatet Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Spennende bilder! Artig å se at det funket så bra. Good job! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg liker begge bildene, men det er litt mye st0y i dem.. Pa det f0rste bildet gir dette en slags gammaldags folelse noe som er kult egentlig.. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er en god ide å ta bilde gjennom kikkert, men de blir sjelden no særlig bra. Synes ikke det var noe spesiellt med disse. Hva tok du bilde gjennom? Kikkert eller teleskop? Hva er specs på utstyret du tok bilde gjennom? ...og det med månebilder... det kommer jo an på objektivet og ikke kameraet. Har en 75-300mm (ikke akkurat fått god kritikk), men synes da det blir greie bilder likevel - Eksempel. Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 bildene ble tatt gjennom en gammel vanlig kikkert slik man bruker begge øynene til å se gjennom 7x50 eller noe sånn Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er umulig å gi positiv kritikk på et bilde tatt med mobilkamera, med unntak av K800, som går til nød. Fine motiver, men bildekvaliteten står ikke i stil med resten. Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) greit nok det,men ærlig talt!jeg har sett verre bildekvalitet av månen her på forumet som var tatt med eos 350 Endret 8. oktober 2006 av pleiadene Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg skulle klart å ta et bedre bilde av månen enn det med en 350D, men jeg har desverre ikke tilgang på et så det blir verre. Til å være tatt med et mobilkamera syns jeg det var helt akseptabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå