SWAT dude... Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har kjøpt å betalt billet og tror jeg har valgt plass :O Spmet er enkelt og greit om jeg må gjøre noe annet etter at jeg har trykket på plasseen jeg vil ha, for å registrere dette. var inne på partyticket og status sier OK. Er n00b på partyticket bare spørr litt... Seat 47 table 12 btw. vi tafses på HW-lan! Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 trenger ikke gjøre noe mere enn det for å reservere en plass, nei Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Du sitter bra i ingenmannsland da...plass har du i hvertfall Sitter selv litt lenger bortpå rekka. Plass 66. Endret 4. oktober 2006 av TheDarkListener Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Ok... takk for det har lite lyst til å komme og vite at jeg ikke har reservert plass Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 merka jeg satt litt isolert så setter meg på 57 istede trenger litt plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg