Joakim Gjerde Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Skal nå arrangere ett lan, og i forhold til det har vi bestemt at vi må ha opp en irc kanal. Det jeg er på utkikk etter er en irc bot som kan holde kanalen opp i tillegg til å holde styr på de som er der. Hadde også vært mulig å legge inn forskjellige triggere Noen som vet om en slik løsning for windows? Mvh Joakim Gjerde Lenke til kommentar
chemical Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei!Skal nå arrangere ett lan, og i forhold til det har vi bestemt at vi må ha opp en irc kanal. Det jeg er på utkikk etter er en irc bot som kan holde kanalen opp i tillegg til å holde styr på de som er der. Hadde også vært mulig å legge inn forskjellige triggere Noen som vet om en slik løsning for windows? Mvh Joakim Gjerde 6995355[/snapback] Jeg er ikke noe stor fan av ircboter til windows. Men du får gå inn på www.winbot.org og se litt. Lenke til kommentar
InZane.OC Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hvilket nettverk er det dere har tenkt å bruke? bruker dere quakenet, så kan dere få en L eller Q bot som funker utmerket Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Om du skal ha lan med internett så kan dere jo som sagt bruke L eller Q bottene som finnes på Quakenet.org eller hvis dere skal kjøre egen lokal server så kan dere bruke Eggdrop. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Skal enten brukes på quakenet eller efnet Hvordan får jeg l og q bot da? Mvh Joakim gjerde Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Står faktisk på www.quakenet.org det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå