Gå til innhold

Spillverket.no: Gamer.no sitt intervju om Burning Crusade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reknar med at Gamer.no ikkje får lov å legge ut artikkelen før ein bestemt dato. Eller kanskje dei rett og slett ikkje har hatt tid til å skrive det ferdig. Bare spekulasjon frå mi side, men eg er rimeleg sikker på at det vil dukke opp om ikkje så alt for lenge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kan avkrefte at det er en sperrefrist som gjør at intervjuene om The Burning Crusade og Medieval II: Total War ikke har kommet enda. Den offisielle forklaringen (eller unnskyldningen, alt ettersom) er som følger:

I ukene etter at intervjuene ble gjennomført fikk jeg veldig mye annet å gjøre, og hadde ikke sjanse i havet til å starte og lytte på det som ble tatt opp. Deretter ble det egentlig ikke så mye bedre, og jeg vet egentlig ikke om jeg noen gang kommer til å få anledning til å lage ferdig intervjuene om disse to spillene. Arbeidsdagene er rett og slett veldig hektiske for meg nå, og det er mange andre og enda litt viktigere ting som må gjøres.

Beklager dette.

Kristian Aasgård, som for tiden tester The Burning Crusade, skal imidlertid forsøke å besvare så mange av spørsmålene som mulig i blogger og førsteinntrykk i tiden fremover.

Lenke til kommentar

Kan det vere aktuelt å lage eit samandrag av intervua då? Eventuelt høyre om nokon andre kan skrive ferdig intervjuet, eller lage eit samandrag.

Dette blir sikkert ikkje like bra, men det er no ein trøst for dei som har gleda seg til intervjua.

Lenke til kommentar

Hmm, Her lukter det konspirasjonsteori.

Jeg tror han er blitt betalt av TIB for å holde kjeft om kunstig AI som kan være av sensetiv karakter for de nye bombe.....

(edit. måtte avbryte innlegg grunnet ubkreftede påstander..)

Endret av Malakai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...