Gå til innhold

Er detter bra til gaming?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du hatt huet ditt langt oppe i ræva di siste ukene eller? Til gaming er Intel desidert best! Og jeg er AMD tilhenger!

Ikke nødvendig å være frekk...

Er selv en amd tilhenger men dagens cpuer og ytelse så ligger nok Core 2 Duo noen skritt framfor..så ditt oppsett ser veldig bra ut..

Lenke til kommentar
Har du hatt huet ditt langt oppe i ræva di siste ukene eller? Til gaming er Intel desidert best! Og jeg er AMD tilhenger!

Ikke nødvendig å være frekk...

Er selv en amd tilhenger men dagens cpuer og ytelse så ligger nok Core 2 Duo noen skritt framfor..så ditt oppsett ser veldig bra ut..

6995479[/snapback]

>Enig.. Hvorfor være så kjepphøy?

Hvorfor kjøper du så dyrt HK, du kan spare penger der, og kjøpe et rimligere..

Lenke til kommentar
For all del.....hovedkortet er jo ikke det vitkigste....det er den ene delen du ikke skal spare penger på med mindre du finner et veldig bra et som koster mindre

6995589[/snapback]

Se på setningen din, prøv å formuler den litt bedre.. Jeg skjønnte ikke helt hva du ville fram til. Hakke ned på min forrige post eller siktet til noe annet.

Lenke til kommentar

Shark: Gidd si noe du ikke veit. Orker ikke formulere setningen min så du skal skjønne den da jeg sier at å kutte ned på hovedkortet er dumt. Er trossalt en veldig viktig del i datan.

Det han har valgt er konge...get it?

Endret av darkz
Lenke til kommentar
Shark: Gidd si noe du ikke veit. Orker ikke formulere setningen min så du skal skjønne den da jeg sier at å kutte ned på hovedkortet er dumt. Er trossalt en veldig viktig del i datan.

Det han har valgt er konge...get it?

6997553[/snapback]

Ok kverulant.

Om du skal spare penger, kan du isåfall gå ned noen hundre i hovedkortet.. Selvom de dyreste er de som gir mest for pengene, serlig om du skal overklokke mm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...