Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Scvhost.exe hva er det? jeg har hørt om Svchost.exe. jeg fikk Scvhost.exe samtidig som jeg installerte World of Warcraft XP theme er Scvhost.exe farlig? er ikke Scvhost.exe den keylogg greia som Blizz har advart mot? takker for alle svar Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Scvhost.exe er trojan/virus eller lignende antar jeg. Putt Scvhost.exe inn i Google og du får mye info. Svchost.exe derimot skal være tilstedet på maskinen - og gjerne flere av den samtidig uten at det er noe farlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) If a process named scvhost.exe is running on your computer, you may have been infected with a strain of the Sdbot.N trojan. scvhost.exe is considered to be a security risk, not only because antivirus programs flag Sdbot.N Trojan as a trojan, but also because other sites consider it a Trojan as well. 6995294[/snapback] jepp du hadde rett da er problemet løst og moderator kan stenge tråden Endret 3. oktober 2006 av andrenilsen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ahh, leste feil. Så bare fort på overskriften, så trodde det sto Svchost, og at enten var jeg skikkelig infisert, eller dere hadde feil Smart å gi en farlig prosess det navnet som er så likt, jeg måtte inn å sjekke om jeg hadde den kjørende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå