pOOf Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Mitt første bilde i Photoshop, som dere sikkert ser ikke er noe proff eller noe. Men synest det var litt morsomt. Hva synest dere? Endret 4. oktober 2006 av Dubster Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Veldig artistisk bilde.. Hadde du hatt et kjent navn kunne du solgt det for en million. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Veldig artistisk bilde.. Hadde du hatt et kjent navn kunne du solgt det for en million. 6995203[/snapback] Takk for komplimang. Vurderer og kjøpe meg et litt mer profft kamera, og bli fotograf på heltid. Til nå har det bare vert en hobby da. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er ikke den storste fan av effektbruk i photoshop. I tillegg burde du lagre bildet ditt i JPG istedenfor BMP. Aa ha fotografi som hobby er virkelig noe man har glede over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå