Gå til innhold

Over og ut for XP SP1

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid brukt engelsk Windows. De norske windows versjonene har jeg ikke fått testet Red Alert 2 på. Men jeg stiller meg tvilende til at den norske versjonene er løsningen på problemet mitt.

Det som er så rart er at det ikke hjelper å bytte hardware. Det ser ut til at problemet ligger på operativssystemet. Nye grafikkdrivere hjelper heller ikke. Selv om jeg slipper game.exe og de andre filene fritt ut på internett gjennom brannmuren (ZoneAlarm) så er problemet likevel der.

I og med at spillet lar seg spille selv på min hardware plattform så er det ingen krise. Men dette problemt har forundret meg lenge for å si det sånn.

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når kommer Service Pack 3 for Windows XP?

Kundestøtten til Microsoft koster ganske mye penger å benytte seg av. Det er forsåvidt greit, men at det skal være såpass dyrt er ikke så hyggelig. Det er jo greit at Microsoft må dekke inn kostnadene med driften av supportsystemet. Vil nesten tro at Microsoft forsøker å tjene inn penger selv på support til kundene.

Har likevel forstått at support på patch'er (plasterlapper) og servicepack'er er gratis.

7004935[/snapback]

Kundestøtten til Microsoft koster ikke mye penger synes nå jeg. Er vel rundt 600 kr for å løse en sak, som ikke er så farlig.

Microsofts Support er forøvrig outsourcet (i de fleste land utenfor USA om jeg husker riktig). I Norge (og Norden?) er det forøvrig Excellent som har dette ansvaret. Supporten finnes forresten ikke i Norge heller, men du ringer til Sverige.

Forøvrig har du jo et par gratis support-saker så lenge du kjøper retail versjonen av programmet/OS'et. Har du OEM versjon, er det selvfølgelig OEM leverandøren som har dette ansvaret.

Patcher og servicepacker er det gratis support på ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...