Gå til innhold

Rappelz Open Beta (mmorpg)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter CGI-traileren å dømme, handler det om sexy damer med store pupper, pene androgyne menn og begge svinger enorme sverd. Fant ikke spesielt mye informasjon om spillet generelt, så det virker temmelig slapt av typen "de andre tjener masse cash på PvP MMOs, så da skal jammen vi også gjøre det!".

Lykke til, til de gutta. Hyggelig forum der..

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Er spillet verdt å laste ned?

Spillet er verdt å laste ned! Det er faktisk veldig artig, du lvlr veldig fort, jeg er i lvl 13 på bare 2 og en halv time...

Jeg spiller på Yetty serveren, vis noen spiller der så er det bare og kontakte meg, jeg kaller meg closing ;)

Jeg spiller der, er lvl 100.

Lenke til kommentar

Spillet er ganske morsomt, men det har tapt seg en del. Spesielt har det blitt litt kjipt i begynnelsen. Spillet har ikke mange nye spillere, og de lave lvl karakterene er for det meste nye chars laget av høyere ranked spillere. Siden spillet har et ganske unikt pet-system så vil det si at du kan springe rundt med et kjæledyr(pet) som er kanskje lvl 100. Da klarer du deg alene og trenger ingen andre. Dette resulterer i lite aktivitet i lavere lvl's. Spesielt når det gjelder "dungeon parties". Om dere velger å spille det, så kan jeg love dere at det blir mye morsommere når du kommer forbi lvl50 (rank 3)

Om dere trenger noe hjelp eller noe sånt så kan dere sende meg en pm eller legge meg til på friends. Nicket mitt er "UberAak"

EDIT: På "Yeti" serveren forresten

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
Spillet er ganske morsomt, men det har tapt seg en del. Spesielt har det blitt litt kjipt i begynnelsen. Spillet har ikke mange nye spillere, og de lave lvl karakterene er for det meste nye chars laget av høyere ranked spillere. Siden spillet har et ganske unikt pet-system så vil det si at du kan springe rundt med et kjæledyr(pet) som er kanskje lvl 100. Da klarer du deg alene og trenger ingen andre. Dette resulterer i lite aktivitet i lavere lvl's. Spesielt når det gjelder "dungeon parties". Om dere velger å spille det, så kan jeg love dere at det blir mye morsommere når du kommer forbi lvl50 (rank 3)

Om dere trenger noe hjelp eller noe sånt så kan dere sende meg en pm eller legge meg til på friends. Nicket mitt er "UberAak"

EDIT: På "Yeti" serveren forresten

Jeg er enig med deg der, jeg skaffet meg en pantera, akkurat nå går det mye bedre nå når jeg skal lvle.

Jeg synes det er grusomt kjedelig at det ikke er så mange som er nybegynnere da, så jeg og dyret mitt springer rundt og dreper andre raringer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...