wewwen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei, skal til london i neste uke. Hva er verdt og se der? Eller gjøre på? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=622065 London er en trivelig by! Også ved juletider Lenke til kommentar
pengegaute Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Om du misliker å stå i kø så får du holde deg unna Madam Tussaud og andre store attraksjoner. Finn deg en koselig pub og ta deg noen pints. Kan sikkert være artig å titte litt på markedene i Camden Town også. Metrostasjon: Camden. Selger mye klær og artige ting der. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 the prospect of witby... en skikkelig engelsk bar.. ligger nede ved thamsen.. mange historier der, englands elste bar... sjømenn ble hengt der ut får 500 år tilbake... bølgene fra thamsen slår også på vinduene der. vil også anbefale london dungeen.. utrolig kult!! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Camden er fett, god stemning der. Litt, hmm, gother-syden tho. Hold deg langt ifra standard turistattraksjoner og sjekk heler ut om det skjer noe gøy der når du er der. Tate er kult hvis du er into kunst Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Reiser til London på mandag jeg også. Var der sist høstferie, og det er forsåvidt nok å se bare ved å gå rundt i byen. Skal muligens på Monthy Python's Spamalot, også, om vi får tak i billetter. Endret 4. oktober 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Er du villig til å punge ut litt ekstra for et måltid kan jeg virklig annbefale en resturang som heter Rules. Biffen jeg fikk servert der var den beste jeg noen gang har spist! Resturangen har også en helt fantastisk atmosfære og koslighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå