HoZZy Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Etter at mitt Aopen 6800 LE @ 16x5 døde fredag, trenger jeg ett nytt kort. Vil helst ha et kort som yter bra til en bra pris. Skal brukes på spill, se filmer osv. Kortet jeg hadde kunne "softmoddes" så ble det mye bedre. Noen som vet om noen andre kort som det kan gjøres noe lurt med slik at jeg kan få et bra kort til en billig penge? MVH Jon Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kva med dette Beste kortet du kan få til agp... Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 takk. Kan dette klokkes også? Vil det være bedre enn det kortet jeg hadde fra før ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det kan nok overklokkes en del, ja, og vil være BETYDELIG bedre enn det du hadde fra før. Spørsmålet er om maskinen din er såpass ny at det kan forsvares å bruke så mye penger på et AGP-kort. AGP er tross alt på full fart ut. Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 har dette oppsettet P4P800-VM + CT479 Celeron M 360 [email protected] 1 GB DDR400 (2x512 Dual) Aopen 6800 LE @ 16x5 (= "GT Light"). 120GB HD DVD brenner Har testet det opp mot mange nye pc-er og jeg slår dem ofte i ytlesestester. Men skjermkortet var da veldi godt og, etter softmodden Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vel, det hele koker ned til hvor mye penger du er villig til å blåse av. Jeg foreslår dette demobrukte kortet. Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Det var ikke så dyrt Er dette nesten like bra som Club3D GeForce 7800 GS? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg er eier av et Club3D GeForce 7800 GS, og det er veldig bra siden det er både stillegående og klokkevennlig. Men jeg ville ikke betalt noe mer enn det som det demo-kortet koster for et AGP-skjermkort. Av aktuelle kort ville jeg heller satset på DETTE, for det har HDR, og er "lillebroren" til 7800 GS, og er nok bedre enn et 6800-kort. Siden du sikkert ikke har mye penger, og G80 kommer neste måned er det nok det mest fornuftige kortet når du ikke har penger til å skifte alle komponenter og gå over til PCI-express. Endret 3. oktober 2006 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå