Gå til innhold

Snuff tråden - v.1


ArmenMinAU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flaks I guess.

Har aldri hatt problemer med tolla på tobakk.

Snus, snuff og sigaretter har sklidd glatt gjennom.

 

Snuff er bare ... uhm ... kos?

Gir meg ikke noe virkning og gudene vet hvor skadelig det er, sikkert ikke bra for nesa og slimhinnene i lengden, men ...

Det gir meg en liten glede der og da.

Eller nei. Først er det en liten irritasjon, så er det å prøve å holde et normalt ansikt etter ei 5 - 7 cm lang stripe, holde tilbake et nys og bare chille.

Gir meg vel ikke noe.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Kjenner til en kar i 50-åra, og han brukte veldig mye snuff i sine tidligere år. Nå begynner han lett å renne neseblod, skal nesten ingenting til. Det er neppe veldig sunt, hehe! I hvor stor grad det er helsefarlig i forhold til annen tobakk vet jeg ikke.

 

Har prøvd snuff et par ganger, og det var forsåvidt grei virkning på det. Problemet var varigheten på det. En snus under leppa holder seg mye bedre. :wee:

Endret av Brød
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har vært innom alle butikker her i Kr.sand (mer eller mindre) og ingen av de har Snuff! Mener å huske at jeg fikk tak i det hvor som helst i Bærum før.. Fikk til og med tak i det i Lillehammer i fjor på Mix eller noe! Snakket også med en som jobbet på Narvesen nå i dag som sa de ikke hadde lov til å selge det. Er det blitt ulovlig å selge i Norge, eller er det bare Narvesen som har noe tillatelseproblemer? Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

her i bodø er det bare en butikk som selger det, og det er en mix..

 

holdt på med det drøye 6 måneder og var dritkoselig :p ikke noe du sitter hjemme alene og snuffer i deg egentlig - men med kompiser er det godt å snuffe litt =) men har gått over til snus og snuffer nesten ingenting lengre..

 

skal sies at jeg er litt tett i det ene neseboret ganske ofte, men er da ikke noe jeg legger merke til^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...