Crex Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 syns å huske at det kan kjøpes på snask/byporten/Oslo Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) @ Sebbe, jeg og mine kompiser har jo holdt på med dette noen måneder, og det er veldig godt;) vi bor da ilag, så vi tar en "før-skole snuff", "ettermiddags-snuffen", "nattasnuffen" hehe.. ;p skikkelig koselig haha =) jeg har selv aldri røyket eller snuset, så jeg får en god virkning og en kilende følelse i hele kroppen når jeg snuffer i meg litt =) samme med mine kompiser, han ene røyker og han andre snuser litt nå og da.. dem digger det;D og det er skikkelig arti å dra fram litt snuff på fest.. for i starten er alle litt sånn.. "emh.. hva faen er det dem sitter å sniffer i seg? o0" men etterhvert har jo alle prøvd, å alle liker det jo ;D husker faktisk på julebord med bedriften min (Byggmakker) fikk jeg flere voksne til å prøve det også, dem sa ikke noe negativt om det dem heller=) Edit: enda en ting.. jeg var mye plaget med neseblod, FØR jeg begynnte med snuff.. men tror snuffen har herdet nesen min litt;) for nå har jeg ikke blødd siden og det er sykt digg. Endret 24. juni 2008 av Snailcake90 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 "Ja fy faen azz gutter, la oss snuffe litt før zk0len, da tror sikkert lærern vår at vi er helt cRazy" ...... Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 er ikke helt slik vennen ingen grunn til å oppføre deg cocky.. la nå folk kose seg med ting dem liker ? lukter det missunelse her kanskje ? er det mangel på venner? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hva har venner med å snuffe å gjøre? Jepp, u caught me.. jeg er misunnelig på at du snuffer. Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 flott at vi vant ut av dette;) nei klart at det ikke har noe vesentlig sammenheng.. men med en så idiotisk og ingen meningsfull post blir jeg litt småirritert =) Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Skjønner deg godt jeg Begge veier . snuff er lett å bli hekta på , samtidlig bedre en sigg . heller nesegangene en lungene Lenke til kommentar
neadii Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har ikke prøvd jeg. Kunne prøvd forrige uke, men neida, jeg gjorde det ikke. Noen som vet hvor jeg kan skaffe denne typen snuff i Lillestrøm, evt. i Oslo? (Helst i sentrum om det er i Oslo) Forresten, åssen er effekten på denne? Jeg snuser ikke noe særlig, men bommer en del av venner. Kjenner jeg effekten like godt som f.ex. General Sterk? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nå er det veldig lenge siden jeg har prøvd det, men jeg må si meg enig med Snail at snuff er veldig koselig blir sånn hyggelig stemning når noen drar frem en bakke med snuff. Husker jeg også følte meg litt badboy siden man liksom sniffer det inn, jeg gjorde vært fal det, kan jo ha noe med alderen å gjøre. Likte det også siden man slapp å brife så jævlig med det, trengte liksom ikke å vise alle hva du driver med for å "tøffe" seg. Har sikkert blitt svart på før i tråden men hvor kjøper man det? Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 @neadii, vet vet desverre ikke hvor i oslo du kan kjøpe den, men vi har akkuratt den type snuffen her i bodø, og da bør den finnes i hovedstaden håper noen svarer deg:) bummer at du ikke prøvde da:) Lenke til kommentar
neadii Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hehe, takk for kjapt svar, Snailcake90! Du bare kjøpte på Narvesen, Mix eller no lignende? Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 på en mix ja:) kameratkretsen min har fått litt dilla på det, så vi har kjøpt dem fri.. så blir en liten avrusning på oss til dem får inn igjen.. er visst bare den mixen som selger snuff her i bodø gonatt=) Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Snuffa litt når jeg var i Polen med klassen... Bare dritt, merker ingenting av nikotin, ikke digg! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Nesespray må jo opp i nesa...? nesespray er det verste jeg vet.. huff.. jeg klarer meg fint uten.. har ikke prøvd snuff, men jeg tror jeg skal holde meg til snus. snuff evkker liksom minner fra barnehagen.. da jeg drakk melk med nesen.. edit: leste litt mer i tråden og jeg begynner å få litt lyst å prøve dette.. bare synd jeg bor på bondelandet.. må sikkert ta dfet en gang jeg er innom i by'n Endret 27. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
hugoblade Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Etter 4år med fast snuffin har jeg mistet luktesansen helt, og er alltid tett i det ene neseboret. Og for å få opne det, må jeg opereres.. Ikke snuff, snus i steden for. Eller bare hold deg unna alle slag tobakk.. Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 vis dette virkelig er sant, hvorfor har jeg aldri hørt eller lest om det? Klart vis det er sant er det jo virkelig noe å tenke igjennom.. men tviler litt faktisk. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg hadde den Cola snuffen, og den lukte/smakte oppkast! Så solgte den til en kamerat. Men har en som heter "President" og den er kjempegod=) Anbefales! Ganske mild egentig, ikke den som river verst i nesa. Også lukter den lakris^^ Jeg kjøpte snuffen min i Sverige; ) Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 ja cola snuffen, fysj for noe griseri.. ikke bra:) men den der Gawith (svarte boksen) den er god. også Red Bull vis noen har prøvd Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Først av alt; hvor får man kjøpt dette? Har prøvd det for flere år siden, da en kamerat påsto han kjøpte det på narvesen, men jeg har ikke sett det siden. Hvordan ser en typisk pakke ut? finnes faktisk på de fleste tobbaks-sjapper. Koster ca 35-40 kr pakka,varer ett par uker. kjøpte en med cola smak,utrolig digg. EDIT: link til bilde : http://www.mr-bills.com/images/Snuff%20Oct...,%202006006.jpg Endret 29. juni 2008 av spikey92 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Snuff er jævlig festlig i godt lag, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå