Gå til innhold

Snuff tråden - v.1


ArmenMinAU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Sebbe, jeg og mine kompiser har jo holdt på med dette noen måneder, og det er veldig godt;)

 

vi bor da ilag, så vi tar en "før-skole snuff", "ettermiddags-snuffen", "nattasnuffen" hehe.. ;p skikkelig koselig haha =)

 

jeg har selv aldri røyket eller snuset, så jeg får en god virkning og en kilende følelse i hele kroppen når jeg snuffer i meg litt =)

 

samme med mine kompiser, han ene røyker og han andre snuser litt nå og da..

 

dem digger det;D og det er skikkelig arti å dra fram litt snuff på fest.. for i starten er alle litt sånn.. "emh.. hva faen er det dem sitter å sniffer i seg? o0" men etterhvert har jo alle prøvd, å alle liker det jo ;D

 

husker faktisk på julebord med bedriften min (Byggmakker) fikk jeg flere voksne til å prøve det også, dem sa ikke noe negativt om det dem heller=)

 

 

 

Edit: enda en ting.. jeg var mye plaget med neseblod, FØR jeg begynnte med snuff.. men tror snuffen har herdet nesen min litt;) for nå har jeg ikke blødd siden :) og det er sykt digg.

Endret av Snailcake90
Lenke til kommentar

Nå er det veldig lenge siden jeg har prøvd det, men jeg må si meg enig med Snail at snuff er veldig koselig blir sånn hyggelig stemning når noen drar frem en bakke med snuff. Husker jeg også følte meg litt badboy siden man liksom sniffer det inn, jeg gjorde vært fal det, kan jo ha noe med alderen å gjøre. ;) Likte det også siden man slapp å brife så jævlig med det, trengte liksom ikke å vise alle hva du driver med for å "tøffe" seg.

 

Har sikkert blitt svart på før i tråden men hvor kjøper man det?

Lenke til kommentar
Nesespray må jo opp i nesa...? :hmm:

nesespray er det verste jeg vet.. huff.. jeg klarer meg fint uten.. har ikke prøvd snuff, men jeg tror jeg skal holde meg til snus. snuff evkker liksom minner fra barnehagen.. da jeg drakk melk med nesen.. :roll:

 

edit: leste litt mer i tråden og jeg begynner å få litt lyst å prøve dette.. bare synd jeg bor på bondelandet.. må sikkert ta dfet en gang jeg er innom i by'n :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Først av alt; hvor får man kjøpt dette? Har prøvd det for flere år siden, da en kamerat påsto han kjøpte det på narvesen, men jeg har ikke sett det siden. Hvordan ser en typisk pakke ut?

 

finnes faktisk på de fleste tobbaks-sjapper.

Koster ca 35-40 kr pakka,varer ett par uker.

kjøpte en med cola smak,utrolig digg.

 

EDIT: link til bilde : http://www.mr-bills.com/images/Snuff%20Oct...,%202006006.jpg

Endret av spikey92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...