Gå til innhold

Snuff tråden - v.1

ArmenMinAU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men skrif er digg da. men ikke verdt å begynne med. upraktisk.

7814131[/snapback]

Med skrif går jeg ut ifra at du mener snuff. Og nei, det er ikke digg. Det er som å sniffe noe som er ubehagelig å kjenne inne i nesegangene. Det gjør ikke vondt, men det er som å konstant gå rundt med høysnue.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

Åeh, gjett om jeg ble skuffet når jeg oppdaget at tråden handlet om snuff, som i tobakk, og ikke snuff, som i "A pop culture term for any number of possible definitions regarding a motion picture purporting to depict an actual death."

Heldigvis gikk det fort opp for meg at det var jo på en måte akkurat det jeg fikk se.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

De negative tingene med Snuff er:

Etter en god stund med snuff tørker du ut slimhinnene[de som danner snørr og spytt], det gjør ut nesen din blir veldig tørr, du vil fortsatt ha spytt i munnen selfølgelig men du vil merke at du blir tørrere i halsen.

Blør en del neseblod ettervert...

Nikitionen.[ikke like mye som i røyk og snus]

Kan få mye vondt i hodet...

Henta infoen fra en nettside....

Fra min side har jeg bare merket neseblod, tørr i nesaog seff at det er digg:]

Lenke til kommentar
Snuff er fjortiss.

egentlig. det ingen voksne jeg kan forestille meg sniffe det alene foran PCen eller bilkø eller på jobben :!:

Det at snuff er fjortis er bullshit, dra til Tyskalnd/Polen og rundt der....

Flertallet av voksene som bruker noe slags tobakk snuffer....

Du kan godt mene at det er mange fjortiser i norge som bruker det, men vit hva du snakker om for sier sånne ting....

Lenke til kommentar
Flertallet av voksene som bruker noe slags tobakk snuffer....

Du kan godt mene at det er mange fjortiser i norge som bruker det, men vit hva du snakker om for sier sånne ting....

Så sa han da heller ikke at ingen voksne snuffer.

Han sa at det var fjortiser:P

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

helt enig med de 2 karene over meg:) snuff er da herlig=)

får totalt nikotinfølelsen av det når jeg snuffer i meg litt fra hånda mi ;)

det er best i små doser egentlig :)

jeg har vært fri for snuff nå i et par uker p.g.a den eneste kiosken hvor det selges her i Bodø ble fri .. gleder meg til det kommer mer inn.. =)

gooo snuff!

Lenke til kommentar

Hvordan oppleves det å bruke det? Vill en som snuser få nikotinsjokk av det? er det sterkt?

Ville sett et voksent menneske stå å skrape sammen ei stripe med tobakk på hånden, for så og sniffe den opp i neseboret.

Jaja, mange voksne som pakker sammen tobakken og legger den under leppa, eller stiller seg ute i kulden for å puffe på en liten tobakk pinne.

Lenke til kommentar

Hadde en boks President en stund, helt til i dag da mamma fant den og tok den :p.

Kanskje like greit... Snuffa ikke ofte, mest med venner for moroskyld, jeg merka i hvertfall ikke noe virkning, bare at det svei og renska opp i nesa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...