Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Snuff er fjortiss. 7814100[/snapback] egentlig. det ingen voksne jeg kan forestille meg sniffe det alene foran PCen eller bilkø eller på jobben :!: Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ville sett et voksent menneske stå å skrape sammen ei stripe med tobakk på hånden, for så og sniffe den opp i neseboret. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 men skrif er digg da. men ikke verdt å begynne med. upraktisk. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) men skrif er digg da. men ikke verdt å begynne med. upraktisk. 7814131[/snapback] Med skrif går jeg ut ifra at du mener snuff. Og nei, det er ikke digg. Det er som å sniffe noe som er ubehagelig å kjenne inne i nesegangene. Det gjør ikke vondt, men det er som å konstant gå rundt med høysnue. Endret 28. januar 2007 av Leptox Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Mener aa huske at snuff var populaert blant upper class WASP's foer i tia. "A gentleman does not sneeze after taking his snuff" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Åeh, gjett om jeg ble skuffet når jeg oppdaget at tråden handlet om snuff, som i tobakk, og ikke snuff, som i "A pop culture term for any number of possible definitions regarding a motion picture purporting to depict an actual death." Heldigvis gikk det fort opp for meg at det var jo på en måte akkurat det jeg fikk se. Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hehe Skarstad...Menneh, vaersaasnill ikke gjoer dette til en snuff-film diskusjon:P Lenke til kommentar
ZyraX1337 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 De negative tingene med Snuff er: Etter en god stund med snuff tørker du ut slimhinnene[de som danner snørr og spytt], det gjør ut nesen din blir veldig tørr, du vil fortsatt ha spytt i munnen selfølgelig men du vil merke at du blir tørrere i halsen. Blør en del neseblod ettervert... Nikitionen.[ikke like mye som i røyk og snus] Kan få mye vondt i hodet... Henta infoen fra en nettside.... Fra min side har jeg bare merket neseblod, tørr i nesaog seff at det er digg:] Lenke til kommentar
ZyraX1337 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Snuff er fjortiss. <{POST_SNAPBACK}> egentlig. det ingen voksne jeg kan forestille meg sniffe det alene foran PCen eller bilkø eller på jobben :!: Det at snuff er fjortis er bullshit, dra til Tyskalnd/Polen og rundt der.... Flertallet av voksene som bruker noe slags tobakk snuffer.... Du kan godt mene at det er mange fjortiser i norge som bruker det, men vit hva du snakker om for sier sånne ting.... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Flertallet av voksene som bruker noe slags tobakk snuffer....Du kan godt mene at det er mange fjortiser i norge som bruker det, men vit hva du snakker om for sier sånne ting.... Så sa han da heller ikke at ingen voksne snuffer. Lenke til kommentar
ZyraX1337 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Flertallet av voksene som bruker noe slags tobakk snuffer....Du kan godt mene at det er mange fjortiser i norge som bruker det, men vit hva du snakker om for sier sånne ting.... Så sa han da heller ikke at ingen voksne snuffer. Han sa at det var fjortiser:P Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Sånn ser da snuff ut. Di selger de på Mix her hvor jeg bor. Og nei, det er ikke digg. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Snuff er ikke særlig behagelig nei. Spilte "bussruta" med snuff på klassetur til Polen. Bussruta er egentlig en drikkelek som spilles med kort. Det resulterte i en menge striper med snuff. 20-30 + på under timen. Ikke godt. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Snuff er jo drit digg da, det med at det er fjortiss, er jo tull, tok meg akuratt en nå.. Sitter ingen på rommet mitt, bortsett fra meg.. (Skriver ikke det for å brife til dere andre på forumet heller) Lenke til kommentar
MisterSande Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg er enig med Sideburnskongen. snuff er ikke fjortiss og det er utrolig digg, men det er min mening. Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 helt enig med de 2 karene over meg:) snuff er da herlig=) får totalt nikotinfølelsen av det når jeg snuffer i meg litt fra hånda mi det er best i små doser egentlig jeg har vært fri for snuff nå i et par uker p.g.a den eneste kiosken hvor det selges her i Bodø ble fri .. gleder meg til det kommer mer inn.. =) gooo snuff! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvordan oppleves det å bruke det? Vill en som snuser få nikotinsjokk av det? er det sterkt? Ville sett et voksent menneske stå å skrape sammen ei stripe med tobakk på hånden, for så og sniffe den opp i neseboret. Jaja, mange voksne som pakker sammen tobakken og legger den under leppa, eller stiller seg ute i kulden for å puffe på en liten tobakk pinne. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Fikk i grevens år 2000 , snuff fra noen venner som hadde vært på klassetur i polen. faktisk veldig mye snuff. fikk kjøpe av samme personen noen måneder. var digg for min del Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Haha, dreiv ein del med det for lenge siden, men hadde heilt gløymt det Fant igjen boksen bakerst i skuffen her med dataen, kooos Lenke til kommentar
affix Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hadde en boks President en stund, helt til i dag da mamma fant den og tok den . Kanskje like greit... Snuffa ikke ofte, mest med venner for moroskyld, jeg merka i hvertfall ikke noe virkning, bare at det svei og renska opp i nesa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå