Gå til innhold

Snuff tråden - v.1


ArmenMinAU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får kjøpt det på noen sigarbutikker i Oslo veit jeg. Rett innenfor inngangen til Østbanehallen er det en sjappe med alt mulig "gate-selger-gadgets" fra utlandet, som også selger tobakk og snuff. Personlig får jeg ingen annen effekt av dette, enn at det svir noe durablig i hele hue, i tillegg til det begynner å renne snørr med snuff i ut av nesa.

Har dratt noen laaange striper, og det gjør griseaktig vondt! :yucky:

Endret av password
Lenke til kommentar

Har snuffa en god del bokser i mitt liv. Mest President! Små sølvskinnende bokser til 30 spenn. Har kjøpt dem på Narvesen i Drammen og på diverse lokale småkiosker i tillegg til i sverige. I starten er det forjævlig, etterhvert er det kos og forfriskende. Kvikner liksom litt til! Så lenge man ikke gjør det for mye, så trur jeg det er greit.

Lenke til kommentar

Husker at jeg snuffa snuff for 6-7 år siden :p

Var populært at venna mine kjøpte det i Sverige :p

Husker de kom hjem med bagasjen full av red bull, kinaputter, snus, røyk og snuff.

 

Evig bra.

Men har liksom ikke sett det noe særlig siden da.

Har jo lett og forspurt meg om det, på ymse tobakkssjapper både her til lands og i våre naboland.

 

Men null snuff.

Eller som dama i ei tobakkssjappe i Åre sa.

 

"Snuff finnes inte i Åre."

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

orgasme i nesa!

:cool:

Sier naa bare Packard's club snuff, 100x diggere enn President.

Men la det gaa litt tid mellom hver gang du snuffer, jeg maatte faa nesespray av legen etter at nesa mi foekka seg etter for mye snuff.

tror ikke man kan kjoepe packard's i Norge..http://www.snuffshop.com/page/snuff/PROD/packc

Endret av Chrst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...