Deadringer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Synes dette høres ganske skummelt ut. Å dra tobbak opp i nesegangene kan umulig være veldig smart akkurat. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Når vi var i oslo den gangen så fikk en kompis av meg snuffen opp i øyene eller nå sånt, slik at det kom ut der tårene skal komme. Det er ekkelt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Snuff får du vanligvis på ola kiosken og på joker Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kom borti snuff på fredag faktisk, og skal kjøpe en pakke av en på skolen i morgen, det er ekstremt godt og kjenne mentholen svi seg oppover nesegangene. Pakken jeg skal kjøpe ble kjøpt i polen og heter noe ala red bull eller noe slik. Lenke til kommentar
password Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Får kjøpt det på noen sigarbutikker i Oslo veit jeg. Rett innenfor inngangen til Østbanehallen er det en sjappe med alt mulig "gate-selger-gadgets" fra utlandet, som også selger tobakk og snuff. Personlig får jeg ingen annen effekt av dette, enn at det svir noe durablig i hele hue, i tillegg til det begynner å renne snørr med snuff i ut av nesa. Har dratt noen laaange striper, og det gjør griseaktig vondt! Endret 6. oktober 2006 av password Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Noen som vet om de selger det på butikker som Kiwi, Rimi, Rema 1000. osv? Mvh Erling Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har også prøvd dette. I forhold til snus og røyk synes jeg ikke det er noe særlig, men en helt OK måte å innta tobakk på. Lenke til kommentar
stormainn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 smaker verre enn mordi på sølvfat med eple i kjeften :< Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det er jo også en måte å si det på. Lenke til kommentar
password Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Noen som vet om de selger det på butikker som Kiwi, Rimi, Rema 1000. osv? Mvh Erling 7016888[/snapback] Nei...Det kan jeg ikke tenke meg. Det er for lite etterspørsel og en for spesiell vare til at en dagligvarebutikk har snuff i sitt sortiment. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 tror jeg skal se om jeg finner det på mandag. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Prøvde snuff for 1 år siden ca, tror det var pepperminte smak. Minte meg litt om Tidermans blå/grønn bare at du skulle snuffe det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har snuffa en god del bokser i mitt liv. Mest President! Små sølvskinnende bokser til 30 spenn. Har kjøpt dem på Narvesen i Drammen og på diverse lokale småkiosker i tillegg til i sverige. I starten er det forjævlig, etterhvert er det kos og forfriskende. Kvikner liksom litt til! Så lenge man ikke gjør det for mye, så trur jeg det er greit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Husker at jeg snuffa snuff for 6-7 år siden Var populært at venna mine kjøpte det i Sverige Husker de kom hjem med bagasjen full av red bull, kinaputter, snus, røyk og snuff. Evig bra. Men har liksom ikke sett det noe særlig siden da. Har jo lett og forspurt meg om det, på ymse tobakkssjapper både her til lands og i våre naboland. Men null snuff. Eller som dama i ei tobakkssjappe i Åre sa. "Snuff finnes inte i Åre." Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Du får det hvertfall i diverse tobakksjapper i Bergen f.eks. Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) orgasme i nesa! Sier naa bare Packard's club snuff, 100x diggere enn President. Men la det gaa litt tid mellom hver gang du snuffer, jeg maatte faa nesespray av legen etter at nesa mi foekka seg etter for mye snuff. tror ikke man kan kjoepe packard's i Norge..http://www.snuffshop.com/page/snuff/PROD/packc Endret 27. januar 2007 av Chrst Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 hvorfor begynne med snuff? Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Det er jaevlig digg? Endret 27. januar 2007 av Chrst Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 ja. litt. men det svir. jeg som har allergi kunne ikke gjøre det mer, fordi jeg ville ikke ødelegge nesgangene mine mer. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Snuff er fjortiss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå