WangenPs3 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Slike spill kan jo "speed-runnes" som du sa. Det er jo ikke akkurat slik at f.eks. finner et hemmelig sted i spillet hvor et spøkelse dukker opp og forteller om bakgrunnen til hovedpersonen(eksempel). Dette er et action spill hvor det egentlig er å løpe fra A til B og drepe det som er på veien samt. evt finne en liten gjenstand som gjør at du kommer videre. Men denne gjenstanden er sikkert lett å finne, men omringet av mange fiender. I motsetning til RPG, Adventure, survival horror osv. Der er det massevis av hemmeligheter å finne og det er gjemt på steder du vanligvis ikke leter. Jeg er heller ikke med på den hype-bølgen som svirrer rundt dette spillet. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Slike spill kan jo "speed-runnes" som du sa. Det er jo ikke akkurat slik at f.eks. finner et hemmelig sted i spillet hvor et spøkelse dukker opp og forteller om bakgrunnen til hovedpersonen(eksempel). Dette er et action spill hvor det egentlig er å løpe fra A til B og drepe det som er på veien samt. evt finne en liten gjenstand som gjør at du kommer videre. Men denne gjenstanden er sikkert lett å finne, men omringet av mange fiender. I motsetning til RPG, Adventure, survival horror osv. Der er det massevis av hemmeligheter å finne og det er gjemt på steder du vanligvis ikke leter. Jeg er heller ikke med på den hype-bølgen som svirrer rundt dette spillet. 6998324[/snapback] Du har spilt gjennom spillet, og kan bekrefte at det ikke finnes hemmeligheter? Hvis ikke må du lenger ut på landet med det innlegget der, for det finnes skytespill med hemmeligheter også. Nyeste eksempelet jeg kommer på, er hodeskallene og bursdagsselskapet til noen Grunts i Halo for eksempel. Var vel noe hemmelige greier (easter eggs) i Half-Life, og Doom også om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja, men disse hemmelighetene er vel ikke akkurat så ekstremt utbredt i slike spill. Jeg sier ikke at det blir slik i Gears of War, men at det kan bli slik utifra hvordan andre spill i den sjangeren er. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Nå tror jeg ikke det var slike hemmeligheter Mark Rein snakket om da han nevner "features". Det høres mer ut som ting som stemmekommanderingen vi har hørt om, samt kjøretøy-lignende ting. Noe i den dur Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Men likevel, spillet blir ikke det samme om du raser på og løper til mål uten å tenke på noe annet. Det har aldri skadet å bruke litt ekstra tid på å se litt på detaljene, eller gå litt utenfor de gitte områdene. Hvis du kjører igjennom det uten å ha et annet mål enn å bli ferdig sitter du igjen med en følelse av at du har kjøpt et dårlig spill, eller en tom "hva var det?" følelse. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 eg forhåndsbestilte GOW i dag... har ikkje kjøpt 360 enda da men.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 eg forhåndsbestilte GOW i dag... har ikkje kjøpt 360 enda da men.. 7001846[/snapback] Omtrent som å kjøpe kabel-TV uten TV... Men du har dog en og en halv måned på deg... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 eg forhåndsbestilte GOW i dag... har ikkje kjøpt 360 enda da men.. 7001846[/snapback] Omtrent som å kjøpe kabel-TV uten TV... Men du har dog en og en halv måned på deg... 7002027[/snapback] Kjenner den karen der, trur nok han får den i hus før deadline for å si det slik :!: Forhåndsbestilte mitt GOW i dag eg også, eg har ein 360 bare så det er sagt Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 eg forhåndsbestilte GOW i dag... har ikkje kjøpt 360 enda da men.. 7001846[/snapback] Omtrent som å kjøpe kabel-TV uten TV... Men du har dog en og en halv måned på deg... 7002027[/snapback] Kjenner den karen der, trur nok han får den i hus før deadline for å si det slik :!: Forhåndsbestilte mitt GOW i dag eg også, eg har ein 360 bare så det er sagt 7002154[/snapback] you can count on it.. Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Epic`s Mark Rein sier også følgende om Unreal engine 3 til PS3: "We have a couple of worried customers" regarding the PlayStation 3 and UE3, who are asking: "How are we going to get it to perform as well as the Xbox 360"? Mener han at UE3 fungerer dårlig på PS3 tro?? Gamasutra intervju med Mark Rein Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Epic`s Mark Rein sier også følgende om Unreal engine 3 til PS3: "We have a couple of worried customers" regarding the PlayStation 3 and UE3, who are asking: "How are we going to get it to perform as well as the Xbox 360"? Mener han at UE3 fungerer dårlig på PS3 tro?? Gamasutra intervju med Mark Rein 7002362[/snapback] Tror nok han mente at den fungere veldig bra på 360 (i GOW i hvert fall), og at de derfor har litt å leve opp til - ikke at den skulle fungere dårlig på PS3. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 eg forhåndsbestilte GOW i dag... har ikkje kjøpt 360 enda da men.. 7001846[/snapback] Kunne kanskje ha vært litt lurt å vente mtp eventuelle bundles. En eller annen kjede i USA satte jo opp et tilbud der man fikk GOW gratis med hvis man kjøper 360 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 - Ingen kanin-spretting ! 6997657[/snapback] Du har jo rullende saltoer. Selv så kunne jeg kanskje ha likt dodginga i UT99 (2k3/4 blir for mye), dog det er vel et fenomen man har lyst å holde til den serien. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 eg forhåndsbestilte GOW i dag... har ikkje kjøpt 360 enda da men.. 7001846[/snapback] Kunne kanskje ha vært litt lurt å vente mtp eventuelle bundles. En eller annen kjede i USA satte jo opp et tilbud der man fikk GOW gratis med hvis man kjøper 360 7003463[/snapback] jepp, var det som var planen, kansje en bundle med PGR3 hadde vore niice.. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Bundle er nok veien å gå. Satser på en svart Xbox 360 og Gears of War til en rimelig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå