Gå til innhold

Epic´s Mark Rein: Mye av GoW vi ikke har sett

nacho

Anbefalte innlegg

Ahh, ser ut som det er mye vi ikke har sett ennå, samt at SP kampanjen er 2,5 timer lenger enn det vi tidligere har hørt!

"We're trying to counteract all the hype the game has" by keeping a lot of the game features concealed and fresh. He also revealed that Gears Of War itself will take twelve-and-a-half hours to complete (not a recently cited ten hours, he made sure to point out), and that there is "plenty of replayability" after the fact."

http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=11102

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahh, ser ut som det er mye vi ikke har sett ennå, samt at SP kampanjen er 2,5 timer lenger enn det vi tidligere har hørt!

"We're trying to counteract all the hype the game has" by keeping a lot of the game features concealed and fresh. He also revealed that Gears Of War itself will take twelve-and-a-half hours to complete (not a recently cited ten hours, he made sure to point out), and that there is "plenty of replayability" after the fact."

6994404[/snapback]

12.5 timer single player = 20-25 timer for Dr Peedee. Hehe. Noen ganger er det deilig å være treg - varer lengre da. Seriøst - jeg bruker alltid vesentlig lengre tid på single player campaigns enn hva utviklerne går ut med. Gud veit hvor lang tid jeg brukte på GRAW...

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Samme her, kan ikke skjønne de som klarer å runde et spill på den oppgitte tiden.

Men jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal spille det på Casual eller hardcore, vil vite mer hva som er annerledes i de forskjellige modi.

Lenke til kommentar

6994404[/snapback]

12.5 timer single player = 20-25 timer for Dr Peedee. Hehe. Noen ganger er det deilig å være treg - varer lengre da. Seriøst - jeg bruker alltid vesentlig lengre tid på single player campaigns enn hva utviklerne går ut med. Gud veit hvor lang tid jeg brukte på GRAW...

Dr Peedee

6994856[/snapback]

Ja eg raser aldri igjennom spillene mine, da eg sitter å tenker underholdning pr. krone av ein eller annen grunn. :!: Nei man skal kose seg igjennom spillene syns eg, ingen poeng i å gå å skryte av å ha gjennomført spillet raskt når man sitter igjen som eit spm. om ka som egentlig har skjedd.

Håper uansett at dette vil gi mange timer online.

Lenke til kommentar
Mark Rein says second-gen GoW on 360 looks better than first-gen PS3 titles

Link

Sånn, blir mer liv i tråden på denne måten ;)

6994621[/snapback]

I wanna play, I wanna PLAY!

*playing the fanboys war*

Vel det er vel ikke så rart med tanke på at de har hatt laaaangt lengre utviklingstid på next gen en noen av titlene til PS3 pga de fikk sine ferdige dev kit i mai. Da gears egentlig skulle vært ute med tanke på det skulle komt ut i mars. Så at de har hatt nesten et år å finpusse på og optimalisere gjør jo litt.

Jeg er egentlig ikke så veldig hypet på denne tittelen som mange andre på forumet her. Jeg plukker den nok opp og spiller nok igjennom det. men forventer ikke en "utavdæsjælopplevelse" av den grunn. Håper historien er nice og at gameplayet er morsomt.

Men tilbake til fanboyswaren så er jo first gen PS3 titler nesten på linje med 360 secound gen. Så det så :tease:

Lenke til kommentar
Mark Rein says second-gen GoW on 360 looks better than first-gen PS3 titles

Link

Sånn, blir mer liv i tråden på denne måten ;)

6994621[/snapback]

I wanna play, I wanna PLAY!

*playing the fanboys war*

Vel det er vel ikke så rart med tanke på at de har hatt laaaangt lengre utviklingstid på next gen en noen av titlene til PS3 pga de fikk sine ferdige dev kit i mai. Da gears egentlig skulle vært ute med tanke på det skulle komt ut i mars. Så at de har hatt nesten et år å finpusse på og optimalisere gjør jo litt.

Jeg er egentlig ikke så veldig hypet på denne tittelen som mange andre på forumet her. Jeg plukker den nok opp og spiller nok igjennom det. men forventer ikke en "utavdæsjælopplevelse" av den grunn. Håper historien er nice og at gameplayet er morsomt.

Men tilbake til fanboyswaren så er jo first gen PS3 titler nesten på linje med 360 secound gen. Så det så :tease:

6995320[/snapback]

Gears of War har aldri hatt en utgivelsesdato før November datoen ble annonsert. Alt annet er rene spekulasjoner,

Lenke til kommentar

Hmm.. jeg klarer bare ikke bli begeistret over dette spillet. Prøver å få opp interessen, men har ennå ikke klart å bestemme meg om et kjøp. Tror jeg sparer pengene og bruker de på Wii istedet. Så kanskje jeg skaffer det senere, om det viser seg å være noe for meg.

Lenke til kommentar
Hmm.. jeg klarer bare ikke bli begeistret over dette spillet. Prøver å få opp interessen, men har ennå ikke klart å bestemme meg om et kjøp. Tror jeg sparer pengene og bruker de på Wii istedet. Så kanskje jeg skaffer det senere, om det viser seg å være noe for meg.

6996520[/snapback]

Personlig venter jeg på noen reveiws.

Lenke til kommentar

Dr Peedee

6994856[/snapback]

Skjønner ikke at folk speed-runner spill første gangen... hvor stor glede får man ut av spillet da?

Man skal spille igjennom spill, se på alt, nyte det og bare ta det med ro... hvertfall første gangen, og helst neste gangen også, så kan man begynne med speedrunning/vanskeligere vanskelighetsgrad. Det mener nå hvertfall jeg.

Og GoW blir nok intet unntak, juleferien går nok i dette og Guitar Hero II :D

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk speed-runner spill første gangen... hvor stor glede får man ut av spillet da?

6997629[/snapback]

Helt enig - for meg så er det opplevelsen som teller; ikke det å haste raskest mulig mot 'mål'. Jeg digger å få med meg detaljer og kan gjerne rusle rundt og undersøke et 'rom' i et spill i et minutt eller to der andre kanskje bare haster igjennom på fem sekunder. Det er utrolig mye flotte detaljer og artige småting i mange spill som oversees av de fleste gamere.

Har lest folk som klager over at f.eks. Saints Row er kort, og så kommer det frem at sidemissions det gjør de minst mulig av, og cutscenes som er viktige for forståelsen av historien (så det ikke bare blir et kjør- og skyt-spill) dropper de, i tillegg drar de på med cheats for å få penger raskt osv. Er jo ikke rare opplevelsen en sitter igjen med da. Selv så er jeg på 40+ timer i Saints Row og har fremdeles ikke rundet storylinene fordi jeg veksler litt på hva jeg gjør istedet for bare å ta rene 'storymissions' hele tiden.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar

Her er noen av grunnene til at jeg er "gira" på dette spillet:

- Ser ut som en sci-fi variant av GRAW (cover-system, sikte over-shoulder-view med venstre trigger, etterhvert taktisk bruk av medsoldater, m.m.)

- Ingen kanin-spretting !

- Mulighet for co-op gjennom hele sp-delen

I tillegg har jo spillet flott grafikk, en multiplayer del som kan bli morsomt, samt at de selvsagt ikke har spart på blod-og-gørr-effektene.

Jeg har ihvertfall lagt inn pre-order! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...