Gå til innhold

"julebruskongen" slår til igjen

TommyGun77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAHAHA! Genial mann! Syyk :D

Edit: Skjønner ikke hva han tenkte på da han lagde denne filmen :p

7009078[/snapback]

... men du skjønner hva han tenkte på da han kjøpte 750 liter julebrus? :tease:

7009783[/snapback]

Haha, du sier noe x) Syk mann, nok en gang :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hvilken psykisk sykdom er det mannen der har a? Kan jo ikke være helt go.

6994627[/snapback]

spørsmålet er jo hvordan psykisk sykdom han IKKE har.

neida :D han virker jo som en veldig koselig kar, som sikkert ikke mener noe spesielt mye slemt :D tror han hadde vært gøy å blitt kjent med for å være ærlig

Lenke til kommentar

neida :D han virker jo som en veldig koselig kar, som sikkert ikke mener noe spesielt mye slemt :D tror han hadde vært gøy å blitt kjent med for å være ærlig

7015257[/snapback]

Hmmm. Han er nok en hyggelig kar ja, som helt sikkert er moro å prate med, men jeg tror ikke jeg ville gått inn for å bli kjent med han. Det hadde bare blitt slitsomt i lengden. Han er nok bare en altfor snill mann, som ikke vil noen vondt, men han har høyst sannsynlig en mangel på diverse sosiale antenner. Av ulike årsaker de fleste her ikke kjenner til.

(Hvorfor gidder jeg å bruke tid på å skrive dette her? Jo!!, jeg er sånn ca full)

Lenke til kommentar

Virka ikkje som han er skrudd saman heilt som han skal nei, denne bassengsnutten er det ikkje stort å sei om egentlig. Han pumper opp eit stort basseng i kjellaren sin med verdas minste pumpe, fyller det med iskaldt vatn og går oppi, fullt bekledd. I tillegg høyrest det ut som det går for han stadig vekk.

Rekna med han var litt fjern når eg såg TV-innslaget for nokre år sidan, dette bekrefter vel egentleg den teorien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...