pengegaute Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 "haha... har holdt på i flere timer med pumpa asså" Herlig type og genial latter. Får ikke mer morro enn du lager sjæl.. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Trodde han skulle fylle det med julebrus ... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg og, tenkte han skulle lage heimbrygg.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Trodde han skulle fylle det med julebrus ... 6998935[/snapback] Jeg også faktisk. Men det er jo ganske sløs, hadde gått med ganske mange kasser da. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 serriøst, har slike folk lov til å gå fritt rundt på gata? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 serriøst, har slike folk lov til å gå fritt rundt på gata? 6999164[/snapback] Jeg vil anta at dette er en av de mest harmløse personene på jordens overflate. Hvorfor skulle ikke han få lov til å vandre fritt? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 serriøst, har slike folk lov til å gå fritt rundt på gata? 6999164[/snapback] Jeg vil anta at dette er en av de mest harmløse personene på jordens overflate. Hvorfor skulle ikke han få lov til å vandre fritt? 7000491[/snapback] Fordi han kjøper opp all julebrusen? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Fantastisk mann! Menn som han vekker til live følelser hos meg, som jeg aldri trodde jeg hadde. Det nydelige silkemyke håret hans, med en gråtoning fra en drøm. De deilige bena hans som drypper av vann etter hans sprudlende tur i bassenget. Og latteren hans da, latteren. Jeg vil ikke snakke om latteren... Jo jeg vil snakke om latteren hans. Sprettende toner som hikstes ut fra den fortryllende ganen. Leppene hans former lydene haha og hehe, og ikke minst hihi. Å som jeg drømmer om Julebrusmannen! Ps. Videoen var ikke så værst den heller. Endret 4. oktober 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Jeg holdt på å spontanejakulere da jeg så at han gang på gang heiv seg på magen i det som så ut til å være smertefullt kaldt vann, akkompagnert av jenteklynk og den uføre morens rop fra overetasjen. Mannen er vår tids John Wayne! Endret 5. oktober 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fantastisk mann! Menn som han vekker til live følelser hos meg, som jeg aldri trodde jeg hadde. Det nydelige silkemyke håret hans, med en gråtoning fra en drøm. De deilige bena hans som drypper av vann etter hans sprudlende tur i bassenget. Og latteren hans da, latteren. Jeg vil ikke snakke om latteren... Jo jeg vil snakke om latteren hans. Sprettende toner som hikstes ut fra den fortryllende ganen. Leppene hans former lydene haha og hehe, og ikke minst hihi. Å som jeg drømmer om Julebrusmannen! Ps. Videoen var ikke så værst den heller. 7001097[/snapback] Synes dette var en fin oppsummering av hvordan de fleste sikkert føler ovenfor julebrusmannen. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Haha merkelig skrue, han kunne trengt seg noen nye klær og en hårklipp. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Meen...han har jo brukt alle pengene sine på julebrus. :!: Edit: + det bassenget da selvsagt. Endret 5. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Naboen min. \o/ Eller, nesten. Bort vel ikke mer enn 100 meter unna her. Kanskje jeg skal stikke bort og ta hull på bassenget. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg ser for meg at dette er den type menneske som går på jobb og skryter av at han har fått seg kjempestort badebasseng i kjelleren.. kjenner desverre typen.. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Naboen min. \o/ Eller, nesten. Bort vel ikke mer enn 100 meter unna her. Kanskje jeg skal stikke bort og ta hull på bassenget. 7003981[/snapback] oi oi! Vet du om det stemmer at han bor med moren sin enda? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det vet jeg ikke. :-/ Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) hold på meg :!: beste jeg har sett på lenge. den mannen har seriøst lite å gjøre. håper jeg møter han neste gang jeg er i Drammen "Den smaker som spylevæske(coca cola julebrus)" forundrer meg ikke om han har smakt spylevæske Endret 5. oktober 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er utrolig hvor mye brus man kan kjøpe med trygdepenger.. ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 oi oi! Vet du om det stemmer at han bor med moren sin enda? 7005211[/snapback] Høres det så tvilsomt ut at du må få det bekreftet? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) HAHAHA! Genial mann! Syyk Edit: Skjønner ikke hva han tenkte på da han lagde denne filmen Endret 5. oktober 2006 av Lars-H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå