TommyGun77 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Den berømte julebruskongen er tilbake! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 BWHAHAHAHA :!: For en genial mann! Men lurer på hva den videoen skal være godt for egentlig. :!: Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vet ikke om det var filmen som var mest frustrerende, eller det faktum at jeg så hele skiten. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvilken psykisk sykdom er det mannen der har a? Kan jo ikke være helt go. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hahahahha! What the HECK? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lurer på åssen han skal få tømt det bassenget Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg er trøtt etter og ha jogget i dag å dermed lo jeg som bare faen Endret 3. oktober 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skjønte ikke helt hva han prøvde og oppnå med den filmen jeg.. Hadde jo ingenting med julebrus å gjøre. Stick to what you know best.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hahah så genialt. la oss alle kjøpe et badebasseng nede i kjelleren of fylle opp med iskaldt vann Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser for meg at forsikringsselskapet hans kan ha et og annet å si om dette stuntet... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Herregud så skummel han der var! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Å fy faaaen :!: Glemmer aldri den stemmen der, hører den i hodet med en gang julebruskongen blir nevnt! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fyren var jo skummel, har sett mange slike filmer før.. Fyren bor hjemme hos sin uføre mor og bruker kjelleren til å utforske sitt syke, syke sinn.. Om kameraet hadde blitt snudd hadde du sett restene etter de 3 siste ofrene.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Å herregud noen her trodde et øyeblikk at jeg så på noe annet. Men hvordan blir han kvitt at vannet ? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hahaha, for en latter. For noe klær. Var det kona som var litt skeptisk? Han er jo et kaptittel for seg selv.. Edit: Endret 4. oktober 2006 av ZyberZone Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fant ikke dette morsomt i det hele tatt... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Syke mannen..! Må være noen løse skruer der i gården for å si det sånn Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Julebruskongen er så ufattelig morsom, uten at han vet det selv. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Et levende bevis på at virkeligheten overgår det meste. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hehe denne karen var fet Men det skal sies at han kunne smake på ting =) Selvom jeg tror han overdrev cola brus kritikken. Hvorfor fylte han ikke bassenget med julebrus fra Aas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå