NoNamed Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 de har fått en utroooolig irriterene banner som sier "geiranger fjorden" hver gasng du har musa over den.... og jeg som opner 1-10 vinduer på vg så skal jeg lukke de da er den plassert slik at man ruller musen over den...så skriker høytalerne dine geiranger fjorden....blir veldig bra hvis du har på musikk....bra blanding :smile: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Fin at du kommer med det her, da. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det her har vel ikke så mye i dette forumet å gjøre.. Men hvis du har software firewallen til Norton, kan du rett og slett "dra den" til søppelbøtten til programmet, deretter vises ikke den reklamen mer. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Her kom det "inni urskogen", "inni urskogen", "inni urskogen"... Ja, da var Flash avinstallert. LeD Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 På stien. Men det er jo bare å ikke gå inn på vg, da. Er jo ikke akkurat noen spennende avis. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 NoNamed: ALT+F4 :wink: Lukker aldri vinduer med musa jeg :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå