mr messenger Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Heisann! Hvordan åpner jeg porter i routeren min? Jeg har Linksys WRT54G. Takk for svar Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) http://www.portforward.com/english/routers...WRT54Gindex.htm Endret 3. oktober 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Takk Tror det fungerer som normalt nå selv om det går litt tregt akkurat for øyeblikket Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er en fordel om du setter fast IP på datamaskinen. Da slipper du å miste forwardingen din ved bytte av adresse. Lenke til kommentar
Storm-Knight Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det skal ikke være nødvending å sette fast ip, ruteren har en liste over IPer og MAC adesser som blir brukt. Så hvis du restarter PCen får du samme IP. Blir en annen sak hvis ruteren blir restartes selvsagt... (lista blir slettet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå