Futurama Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Heisann,har noen av dere bestilt t-skjorter fra play? Ville bare høre om det er mulig ,siden det er endel ting en ikke kan bestille til norge fra play. Sendes skjortene på samme måte som cd/dvd ,en og en? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 T-skjortene leveres kun til en UK-adresse. Dessverre, for det er mange kule skjorter der. Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 T-skjortene leveres kun til en UK-adresse. Dessverre, for det er mange kule skjorter der. 6997698[/snapback] hmm typisk Det var mange kule der ja. Lenke til kommentar
Manhatten Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 T-skjorter kan bestilles av oss i Norge. Det har jeg selv gjort. Det er bare å prøve å bestille det så ser du at det går. Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jepp, T-skjorter er bare å bestille, så lenge du husker å vise prisene i Ævro. De jeg har bestilt, 4 i stykket, har kommet separat. De er også av overraskende god kvalitet, og tåler godt å bli vasket mange, mange ganger. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Da jeg prøvde sto det "UK shipping only"... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvordan er størrelsene på disse skjortene? Store? Små? Som "vanlig"? Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Funker fint det ja, fikk en i posten i dag Vil si det er vanlig størrelse på dem. Caze: du må velge Euro så funker det, trykk på Euro flagget under Shopping basket etter at du har lagt til noe. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Javisst!! Byttet til Euro før jeg trykket checkout og da gikk det. Nå er det en "Hello Dave" på vei i posten (jippi) Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Funker fint det ja, fikk en i posten i dag Vil si det er vanlig størrelse på dem. Caze: du må velge Euro så funker det, trykk på Euro flagget under Shopping basket etter at du har lagt til noe. 7007004[/snapback] aahh yess!!! så bra da. Da er det jo bare å bestille da. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Da er det jo bare å bestille da.Vær oppmerksom på at det er 10,7% toll på T-skjorter, så om pakken er riktig merket risikerer man å betale toll+gebyr selv om vareverdien er under 200,-. Frigrensen gjelder i utgangspunktet bare for MVA. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Snakket akkurat med Tollvesenet (tlf 03012), og de fortalte at så lenge totalsum på forsendelsen er under 200,- skal det ikke betales noen avgifter i det hele tatt, selv om varen er tollpliktig. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jasså? Det er jo bra. Da har de endret praksis siden sist jeg fikk klær fra utlandet (det er dog en god stund siden). Antok at det fortsatt var slik siden det ikke er nevnt i Tollvesnets veiledere eller i Tolltariffen. Fritaket er hjemlet i forskriften om merverdiavgift. Jeg kan dog godt skjønne at det rent praktisk og administrativt er hensiktsmessig å glemme tollen også på slike sendinger siden det er såpass få varetyper det gjelder. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kan godt tenke meg en slik: http://www.play.com/Clothing/T-Shirts/RGNN...g/Product.html# http://www.play.com/Clothing/T-Shirts/PROD...r/Product.html# Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kan godt tenke meg en slik: http://www.play.com/Clothing/T-Shirts/RGNN...g/Product.html# http://www.play.com/Clothing/T-Shirts/PROD...r/Product.html# 7015070[/snapback] Skal ha en av dem eller begge jeg også Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 måtte prøve å kjøpe ett par t-skjorter når jeg så denne tråden. så nå har jeg ett par på vei i posten... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har kjøpt 3 T-skjorter frå Play.com, gjekk som smurt kvar gang. Pakken var forresten merka på samme måte som DVD-filmar, digitalt medie eller noko sånt. Lurer på om du må betale toll dersom det kostar over 200, sjølv om pakken er merka digitalt medie. Du kjenner jo at det er tøy inni. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fikk skjorta jeg bestilte den 5. i går. Det gikk jammen fort Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg fikk de også i går... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har lyst på denne når jeg besøker slekta og de "invalide" i familien: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå