Gå til innhold

Problemer Med Harddisken


Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har et irriterende problem med pc'n min, jeg får ikke start på den.

Når jeg starter maskinen så kommer jeg til windows loadingen og da restarter maskinen seg selv. Og jeg har også prøvd å formatere maskingen, men pc'n låser seg når den har kommet til 99% Men viss jeg bruker hurtigformatering så går formateringen bra.

Men når jeg da er ferdig med å installere windows så vises harddisken min seg nede til venstre på skriveborde under fjerning av maskinvare, og der skal den jo ikke være.

Men hadde det vært hele probleme så hadde jo det ikke gjort noe, men når jeg begynner å installere forskjellie driver (tilfedig hvilke(n)) da klikker maskinen og begynner som jeg har beskrevet tiliere........

Harddisken er en S-ATA 200Gb (ps. har win. med serv.pk 1)

HjelP! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... Men når jeg da er ferdig med å installere windows så vises harddisken min seg nede til venstre på skriveborde under fjerning av maskinvare, og der skal den jo ikke være. ...

6994009[/snapback]

Du trenger i alle fall ikke bekymre deg om dette, det er helt normalt med SATA disker.

Lenke til kommentar

Jeg hadde det samme ikonet (Trygg fjerning av maskinvare etc.) med en nyinstallert S-ATA disk på mitt nye Gigabyte DS-3 kort.

 

DS-3 kortet har 2 SATA-kontrollere, en fra Gigabyte og en fra Intel (hvor Gigabyte-kotrolleren også støttet RAID). Når jeg flyttet disken fra Gigabyte-kontrolleren til Intel-kontrolleren, forsvant ikonet og jeg følte meg mye bedre :)

 

Hadde vært litt kjedelig å skulle fjerne en USB-minnepinne og tilfeldigvis stengte ned harddisken istedet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...