Gå til innhold

Koble Xbox 360 til Projektor 10m unna!?


Kristu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta komponent eller VGA hva enn projektoren din støtter. Hvis du først skal strekke en lang kabel så kan du like godt ta komponent så har du lagt det klart til flere ting som bruker component og (dvd spiller mm.)

 

Kabel fåes kjøpt på clas ohlson eller andre lignende kjeder.

 

edit:

Hvis projektoren din har støtte for HMDI og du ikke har lagt denne enda anbefales det i samme slengen så slepper du å gjøre det i framtiden til andre ting som bruker det.

Lenke til kommentar
Ta komponent eller VGA hva enn projektoren din støtter. Hvis du først skal strekke en lang kabel så kan du like godt ta komponent så har du lagt det klart til flere ting som bruker component og (dvd spiller mm.)

 

Kabel fåes kjøpt på clas ohlson eller andre lignende kjeder.

 

edit:

Hvis projektoren din har støtte for HMDI og du ikke har lagt denne enda anbefales det i samme slengen så slepper du å gjøre det i framtiden til andre ting som bruker det.

6994177[/snapback]

 

Har ikke Xbox 360 egen plugg?

 

Kan du skjøyte komponentkabelen som følger med Xbox, med en lenger komponent kabel?

Lenke til kommentar
Jeg skal koble en Xbox 360 til en projektor 10m unna!

 

Hvilke kabel skal jeg bruke for best bilde (HD), komponent?

Finnes denne kabelen i 10meter lengde?

 

Lyden skal kobles til en reciver (forsterker) som står like ved Xboxen, via en optisk kabel.

6993912[/snapback]

 

Jeg kjører medfølgende komponentkabel fra Xbox 360 til reciveren. (Den har komponent inn og ut. De fleste nyere recievere har det). Og fra den kjører jeg en Supra komponent kabel 9m lang (kostet ca 1000-1100 kroner) til HDTV'n - eller projektoren som henger i taket.

 

Link: Supra komponent kabel 10m hos nettdata

 

Suprakablene får som regel veldig god karakter pris/ytelse.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...