Gå til innhold

Hvorfor nesten bare widescreen skjermer?

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Widescreen er vel tingen i dag, alle filmer og slikt blir laga i widescreen så :)

+ at da blir pc'en lenger, ergo bedre plass ;)

6993999[/snapback]

Er virkelig widescreen tingen?

Positivt:

- Filmer er stort sett i widescreen (men hvem pokker ser film på en laptop da?)

Negativt:

- Skjermen blir mindre i høyden, altså mindre plass for folk som skriver dokumenter o.l.

- Bredere skjerm betyr større sekk/veske, altså mer å drasse på

Mener du fremdeles at widescreen er tingen?

Lenke til kommentar
Widescreen er vel tingen i dag, alle filmer og slikt blir laga i widescreen så :)

+ at da blir pc'en lenger, ergo bedre plass ;)

6993999[/snapback]

Er virkelig widescreen tingen?

Positivt:

- Filmer er stort sett i widescreen (men hvem pokker ser film på en laptop da?)

Negativt:

- Skjermen blir mindre i høyden, altså mindre plass for folk som skriver dokumenter o.l.

Mener du fremdeles at widescreen er tingen?

6994144[/snapback]

ja.....................

Lenke til kommentar
Nå er det nok veldig mange andre enn bare meg som foretrekker kvadratisk skjerm. Så å komme med et slikt frekt kommentar blir feil Jada-jada

6995107[/snapback]

Nei det er ikke mange andre i forhold til de som foretrekker dagens teknologi men jeg får bare beklage da hvis jeg såret dine følelser.....

Lenke til kommentar
Negativt:

dersom maskinen med ws display er kortere i dybden, betyr det ikke også en mindre hvileflate for håndledd når man skriver? dersom dette er tilfelle er ws kjipere å bruke som en skrivemaskin enn en maskin med tradisjonell skjerm.

jada-jada har forøvrig ikke kommet med noen argumenter for ws i denne tråden :!:

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Jeg er enig med traadstarter, jeg foretrekker absolutt 4:3-skjermer, ogsaa naar det gjelder TV

6995403[/snapback]

Pc er greit selv om dette også blir T Ford om et par år men herregud "jeg foretrekker 4:3 TV" da mangler man virkelig kunnskap om noe som er såååå mye bedre :whistle:

Lenke til kommentar
Pc er greit selv om dette også blir T Ford om et par år men herregud "jeg foretrekker 4:3 TV" da mangler man virkelig kunnskap om noe som er såååå mye bedre :whistle:

6995446[/snapback]

Jeg er litt usikker paa om jeg skal bli fornearmet eller ikke, men jeg har selv 16:10 tv, men jeg foretrekker, og hadde foretrukket aa ha en 4:3 tv, jeg vet godt om at 16:10 eksisterer, men jeg liker det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...