Hellemyr Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Jeg skal kjøpe Kingston 750Mhz 2x1gib minne til min e6300, så lurer jeg på om det burde være noe proble å få minnet opp i 800 Mhz? uten at det blir for varm eller for mye slitasje på det? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe Kingston 750Mhz 2x1gib minne til min e6300, så lurer jeg på om det burde være noe proble å få minnet opp i 800 Mhz? uten at det blir for varm eller for mye slitasje på det? 6993872[/snapback] Det finnes vel ikke noe svar hvor høyt ram kan klokkes akkurat som cpu Men tror du skulle klare det bare du skrur opp vo. Du kunne jo prøve å hive på en vifte: Dette har jeg gjort: Sry for dårlig bilde kvalitet er tatt med moben Endret 4. oktober 2006 av Erlend0_o Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 det jeg lurer på er om det er noe problem å få den opp til 800 fra 750? Skal det gå enkelt og buder ikke skape mye problemer eller varmeutvikling? eller er 50Mhz mye å klokke for ram? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 det jeg lurer på er om det er noe problem å få den opp til 800 fra 750? Skal det gå enkelt og buder ikke skape mye problemer eller varmeutvikling? eller er 50Mhz mye å klokke for ram? 6999205[/snapback] nei, det tror jeg skal gå bra ja, men man vet aldri. bare å prøv, så finner du ut det fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå