Saftis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 En veldig aktiv tråd med over 450 sider har i det siste blitt "kapret" av et par brukere jeg ikke har noen sans for. Siden den er såpass aktiv, er den nesten alltid øverst under "Mine innlegg". Jeg vil helst avslutte min aktivitet i tråden, og det hadde derfor vært fint om det var mulig å ignorere en bestemt tråd under "Mine innlegg". Finnes det noen slik funksjon? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 det hadde vært greit, det er en del tråder jeg ville hatt fjerna fra mine inlegg, som f.eks so5, siden den hele tiden ligger øverst. Jeg har da vokst fra SO5... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hadde vært greit ja, men er vel vanskelig å få gjennomført. Løsningen blir vel å bare la være å poste i tråden, inntil det har gått lang nok tid til at den ikke vises lenger. Som standard viser den trådene du postet i siste 2 måneder. Jeg foreslår at det legges til flere alternativer her - ned til f.eks. en uke. Standard kan gjerne settes på en måned. Endret 3. oktober 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg