wil Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 ikke det at jeg skal installere Slackware 8.0 nå med det samme, men jeg har prøvd å installere den noen ganger, men jeg for den ikke opp å gå. sist gang jeg prøvde å installere slackware 8.0 så partisjonerte jeg harddisken selv. det var en 8 GB harddisk. hadde windows inne sammtidig. Jeg hadde sett i en guide for slackware installasjon at man skulle lage 5 partisjoner. og det laget jeg. men jeg vet ikke hvor stor disse partisjonene skal være. Hvor stor harddisk trenger når man skal installere Slackware. Lenke til kommentar
dEv Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det meste står vel egentlig her. Det eneste som egentlig kreves er at du har en / (rot) partisjon. Anbefaler også at du lager en swap partisjon. Så er det opp til deg, om du vil dele opp /home, /usr osv på egne partisjoner (lønner seg om du skal oppgradere systemet så du slipper å ta backup) Slackware trenger ikke mer enn ca. 50MB, men "full" install på 2GB er nice :smile: [ Denne Melding var redigert av: dEv på 2002-11-03 10:36 ] Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det finnes en guide for å installere Slackware her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå