PantZman Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Har et lite problem med Battlefield 2 siden jeg oppgraderte PCen min (kjøpte vel egentlig en ny ). I ATI Catalyst Control Center har jeg stillt inn: Vsync: Alltid på AF/AA til "Let the application deside". resten av instillingene står på "quality". Problemet er at jeg synest det fremdeles ser ut som vsync er ikke eksisterende i spillet. Får stygge streker over skjermen når jeg snur meg i spillet. Skjermen min er en Samsung 930BF som kjører 1280x1024 @ 70Hz i Battlefield. Jeg sjekket FPSen i Battlefield ved bruk av fraps og den viser ~99fps. Er det ikke best at den kjører 70fps siden skjermen kjører 70Hz? Mener det var slik den gang jeg spillte Counter-strike. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er ikke noe galt med å ha mere FPS enn Hertz på skjermen nei. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Er vanligvis ikke et problem, men når jeg får rift i grafikken når jeg snur meg blir det et ganske stort og irriterende problem. Edit: Grafikken ser helt fin ut når jeg går rett frem/bak eller står stille. Edit2: Tror jeg fant en midlertidig løsning. Prøvde å sette oppløsningen til 1280x960@75Hz og da ble FPSen max 70 merkelig nok. Nå ble grafikken endelig fast og fin. Endret 3. oktober 2006 av PantZman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå