GUNNISSS Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Okey jeg skal ha oppkjøring fredag den 13. Noen sier lykkedag, men er man overtroisk er det vel ulykkes dag. Jeg starter med å ramse opp det tekniske jeg kan også hadde det vært kjempeflott om andre kunne postet alt annet viktig jeg har glemt Spyleveske Oljesjekk Servostyring Dekk+dødvinkel/ratio Bremser+sjekk Instrumenter inne i bilen. Lys egenvekt+tilhenger det jeg ikke er så super på er vel motor, men kan skifting av tennplugger og slikt. Endret 3. oktober 2006 av GUNNISSS Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 har ikke hørt om det er så mange som får slike spørsmål mn nå er det en liten stund siden jeg kjørteopp å da. er dette noe nytt i dagedns reform innen oppkjøring lr? Lenke til kommentar
GUNNISSS Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Er ikke helt sikker selv der du...... men det kommer jo stadig endringer.... men det jeg er mest ute etter er det viktigigste og det mest grunnleggende for en bil. Lenke til kommentar
print Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 du bør kunne kontrollere at sikkerhetsbeltet er i orden det fikk jeg... kunne det faktisk nøkk, stram, se på, kanon! Lenke til kommentar
GUNNISSS Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 du bør kunne kontrollere at sikkerhetsbeltet er i orden det fikk jeg... kunne det faktisk nøkk, stram, se på, kanon! 6994628[/snapback] Det tror jeg, jeg aldri vil tenkt på med mindre jeg ble spurt om det Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Spør læreren din om han kan gå gjennom disse tingene i den siste kjøretimen din før oppkjøring. Er egentlig veldig enkle greier, bare hold nervene under kontroll så fikser du det meste Lykke til forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå