Fjøslukt Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hei.. Tidligere hadde jeg en AMD Thunderbird 1,33Ghz CPU. Den klokket jeg til en FSB på 145Mhz, og det virket. Da jeg kjøpe en AMD XP 1700+, gikk ikke det å klokke. Med en gang jeg kjører en FSB høyere enn 133Mhz (som er standard) låser maskinen seg... Kan det væe minne som ikke takler det, men det var jo den samme minnebrikken som stod i da jeg klokket Thunderbirden... Og minnet er ikke ødelagt! Har også et nettvekskort, et Pinnacle FireWire kort, og et GF2 MX 400 AGP kort... Mhv. Fjøslukt Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Høres rart ut.. Men jeg har samme problemet selv. med en XP1800+. bruker samme hovedkort som før (da hadde jeg en t-bird 1400 som greide 153Mhz FSB), men plutselig en dag ville ikke den #¤&% XP prossessoren kjøre på høyere enn 100Mhz FSB. jeg har 512MB Mosel SD-RAM og et gaaaammelt asus a7v133 hovedkort. hørt at XP prossessorene ikke er altfor glade i SD-RAM, men kan hende det bare er rykter. Forresten, i går fikk jeg prosessoren til å kjøre stabilt på 133MHz FSB, selv om den greide 1705MHz før.. merkelige greier det der.. hjalp deg kanskje ikke så mye, men dog Edit; argh, jeg greier alltid å skrive proSessor feil. jeg er klar over at det skrives med en "s" [ Denne Melding var redigert av: vladnag på 2002-11-03 09:37 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå