SWAT dude... Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 du er nå rar da neida. your loss Lenke til kommentar
Vaff1 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 du er nå rar da neida. your loss 7003654[/snapback] Vel som en stor fan av Falcon4 må man bare ha det nermeste man kommer en f16 stikke :-) og så er den av metall :-) Hør brukt egge typene en del og må si cougaren vinner for meg :-) Men Ellers ser kompoentvalgene ok ut?? Er det noe jeg burde bytte ut?? Prisen må holde seg rundt dette tallet Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 ellers ser alt helt OK ut Lenke til kommentar
Vaff1 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Da er Dellskjermen bestilt og jeg tror det blir dette oppsettet jeg kommer til å gå for http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...35-E3CDE3B5CFAA Sprengte budsjettet litt men jeg tror jeg får en ok maskin eller?? Lenke til kommentar
Vaff1 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...35-E3CDE3B5CFAA Da ble dette oppsettet bestilt så nå er det forseint å komme med flere innspill om mindre lure ting jeg har satt opp Ble også bestilt en Dell 24" Tusen takk for all hjelp Endret 17. oktober 2006 av Vaff1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Du burdte vel ikke velge så alt for dyrt skjermkort akkurat nå da det ike er så lenge til DX10, men så kommer folk til å si at det hele tiden kommer nytt og det gjør det, men DX10 har støtte for SM4 og greier uitilleg til DX10 og det er en stor oppgradring innen hardware verdnen ... Har tilfeldighvis et brukt X1900XT 512mb kort tilovers med en VF900-CU Kan holde hånden på hjerte og trygt anbefale deg Abit AW9D-MAX (det er et hk) Har det selv og itelleg til at det er sykt bra så er det fullstappet av blå led lys som kan lyse i forskjellige rytmer (Om du ike liker det går det også ann å skru dem av!) Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er jo bedre å vente litt med dx10 kortene for å se hvordan de blir osv (anbefalinger), og heller kjøpe et bedre dx10 kort senere når det har kommet ett større utvalg. Klarer seg jo med DX9 en lang stund til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå