Fjøslukt Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Vet ikke om dette er riktig kategori, men satser på det... Har et lite problem.. Skal koble meg til en kamerats FTP gjennom Mine Nettverkssteder.. Jeg får koblet meg på FTP'en i Cute og andre programmer.. Når jeg kobler meg til hans ftp, skriver i feltet hvor adressen skal være: ftp://Brukernavn:Passord@Ip-Adressen:21 Dette går men min ftp, men ikke hans.. Jeg får bare opp at passord og brukernavn er feil, men han kan se hjemme hos seg at jeg er koblet på, men det er jo jeg ikke... Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 jeg tror det bare er IE som er superræva.... kjører ftp server selv...noen ganger kan folk(jeg) bruke bbrowsern...andre ganger sier den bare at passw er feil eller denbare står og søker uendlig... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Noen FTP'er aksepterer ikke passive klienter, som er default for IE. For å teste dette, gå inn på Internet Options - Advanced. Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Prøv FTP i command-prompt og se om det funker. Sån for gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå