Gå til innhold

Er wrestling bare skue spill ?

TiNuSsS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnest wrestling som ikke er fake, men denne typen er ulovlig.

Folk kjenner det vel som "backyard wrestling"...

Dette er det en del som dør av i året :dontgetit:

7007944[/snapback]

Nei, det er feil. Videoene jeg har linket til er fra henholdsvis TNA (Total Nonstop Action Wrestling) og CZW (Combat Zone Wrestling). Det er egne selskap og har ingenting med backyard wrestling å gjøre.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Vel, nå fikk tna først beste sende tid i forrige uke elns.

Det folk oftest ser på som proff. wrestling er wwe, som er det store firmaet innen denne bransjen.

Her har vi en video fra de forsjellige firmaene. Litt wwe, litt tna, litt japansk og litt meksikansk. Mye fin action.

http://youtube.com/watch?v=YhGnse9Y_Wg

edit:

Etter å ha sett den der skjønner vel de fleste at enten det er skuespill eller ikke. Det gjør nok vondt ja.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

wrestling er ekte for de unge og det er det som er meningen, mange synes wrestlig var ok og har det som hobby fremdeles. de kjenner historien etc. fixede kamper, fixede helter. Hva er idiotisk med dette? det erl lønnsomt, de som trener helsestudio for igjen for det, som penger, annerkjennelse og bruk for kreftene. Og tre boler fra du er 15 år og ende opp feit kan ses som idiotisk.

Ser ingen grunn å kalle wrestling for tull, det er jo amerikansk, litt uekte for oss voksne (hehe).

Lenke til kommentar

Det folk oftest ser på som proff. wrestling er wwe, som er det store firmaet innen denne bransjen.

Her har vi en video fra de forsjellige firmaene. Litt wwe, litt tna, litt japansk og litt meksikansk. Mye fin action.

edit:

Etter å ha sett den der skjønner vel de fleste at enten det er skuespill eller ikke. Det gjør nok vondt ja.

7009050[/snapback]

Perfekt eksempel på nøyaktig hvor ekte wrestling kan være. Genial video.

Lenke til kommentar

edit:

7009050[/snapback]

Perfekt eksempel på nøyaktig hvor ekte wrestling kan være. Genial video.

7012539[/snapback]

Pro wrestling er jo bare piss og skuespill.

, derimot, er _sporten_ wrestling i USA. Var med på wrestlinglaget som utvekslingselev på high school i WI, og det er det desiderte hardeste opplegget jeg har vært med på noen gang.
Lenke til kommentar

Det er sånn at det i en kamp bare er lagt opp til hvem som skal vinne, resten må wrestlerene finne på selv underveis. Hvis wrestler en får overtaket på wrestler to, må wrestler to spille med.

Ser selv på litt wrestling, og er enig med -Nyhus- i at det er ikke noe mere idiotisk å se på enn voldlige scener fra en film. :)

Endret av white_pony
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hvis wrestling hadde vært ekte ville utøverne være skadet alvorlig hele tiden. Men som hjernedød underholdning funker det jo fint. Spesielt hvis Stacy Keibler er med. I undertøy :love:

Lenke til kommentar
Pro wrestling er jo bare piss og skuespill.
, derimot, er _sporten_ wrestling i USA. Var med på wrestlinglaget som utvekslingselev på high school i WI, og det er det desiderte hardeste opplegget jeg har vært med på noen gang.

7012660[/snapback]

Hadde du tatt deg tid til å lese tråden, ville du sett at vi allerede har fastsatt at pro wrestling går under UNDERHOLDNING og ikke som ren SPORT.

Å si at det kun er "bare skuespill og piss" er litt drøyt. De kan fake at de slår og sparker hverandre, men hvordan i all verden skal du fake sammenstøtet mellom deg og matta når du blir kastet rundt som de blir? Jeg tviler ikke på at du var gjennom et hardt opplegg, men du har da sett pro wrestling gutta, de er ikke akkurat pingler de heller. Tror nok de går gjennom et like hardt, om ikke hardere, program som de gutta som wrestler "på ordentlig".

@ white_pony: Det er nok ikke så enkelt. Hvis de skulle ha funnet på ting selv underveis, hadde nok ikke hver kamp gått så "reint" som de pleier å gjøre. Måten de gjør det på, er at foran hver kamp, blir de som skal møtes enige om hvilke "knep" som skal gjøres under kampen. Deretter trener de sammen på hvordan de skal internt klare å si ifra til hverandre at "hei, nå gjør jeg dette", slik at den andre skal være forberedt på hva som kommer, og reagere deretter. Hvem som skal vinne, er det overordnede som bestemmer, ikke de selv.

@ smårips eier: Flere av de som er med har alvorlige skader, men som så vidt går god for å være med uansett. Flere kjente wrestlere som har måtte ta seg flere måneder ferie pga skader. Så som sagt, bare skuespill er det nok ikke.

Endret av Tobe__
Lenke til kommentar
Jeg har ikke sagt noe annet, har jeg?

7016603[/snapback]

For meg hørtes det ut som at du mente at når de møttes i ringen, så hadde de ikke trent sammen på forhånd, men bare fant på ting etterhvert utover i kampen. Hadde dette vært et faktum, ville skaderisikoen økt betraktelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...