Gå til innhold

Er wrestling bare skue spill ?

TiNuSsS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er skuespill. Men jeg vil nok fortsatt tro at my av det de gjør er vondt for både kropp og sjel. Kjenner mange som sier "Haha, wrestling er så teit, det er ikke ekte, man ser jo at de ikke slår hverandre bablabla". Neivel, men det gjør folk på film? Blir film like teit, siden det de gjør der heller ikke er ekte?

Wrestling er nok mer ekte enn folk tror. Jeg har hardt for å tro at å fly ned fra et 12 meter høyt bur og lande med korsryggen først ned på et bord IKKE er vondt. De er trossalt mennesker de også. Var en som påstod til meg at å lande på matta de bruker i ringen ikke er vondt, siden "dempinga tar for fallet". Vil ikke akkurat si at matta gir så veldig mye etter når de lander men.. Men uansett er det hele ment som underholdning på beste amerikanske vis, så enten liker man det eller så liker man det ikke. Jeg liker det :D

Lenke til kommentar

Til dere som sier at wrestlingfans må være dumme for å se på wrestling. Er dere da dumme om dere ser på en film som inneholder slossing? Samme greia, bare at wrestlingen går som sportsunderholdning og ikke kinofilmer.

Som det blir sagt før showene starter. "Ja, dette er underholdning. Men skadene/risikoene er ekte".

Lenke til kommentar

Man ser jo tydelig at mye er planlagt, men det vil jo ikke si at smerten er fake! Ser alltid teit ut når en hjelper til å hoppe så han skal bli slengt på ryggen å slike ting. Men det er faktisk litt underholdene og se på. Litt fordi det er så lett å se at de ofte sammarbeider og de gjør noen kule triks. Men om Wrestlig er fake eller ikke fake. Det blir litt vanskelig å si.

Lenke til kommentar

At det er "fake" er det ingen tvil om. Det er en grunn til at wrestling går under spotstUNDERHOLDNING og ikke ren sport. Det er laget som underholdning pakken inn i et sportslig papir, litt på samme måte som en slossfilm. Begge deler er laget for underholdning.

edit:

leif

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Jeg liker det ikke når tråder på forumet sklir ut i krangler mellom forumbrukere, enten det gjelder hvem som er mest nerdete eller hvem som er den største pinglen. Tråden hadde et godt utgangspunkt, med et emne som kunne diskuteres saklig. Desverre gikk tråden over i krangel og det er svært beklagelig.

Egentlig burde jo tråden vært stengt så langt som den hadde sporet av, men jeg gjorde her et hederlig unntak. Så vær så snill. Hold dere til emnet!

Lenke til kommentar
Fake er det, men kara er godt trent. Ken Shamrock er vel med i UFC også om jeg ikke tar feil?

6999722[/snapback]

Ken shamrock var hovedsaklig en MMA fighter i blant annet UFC ja så gikk han over til wrestling av en eller annen merkelig grunn for å så komme tilbake til UFC:

Slutt å kalle folk som ser på wrestling for dumme osv ellers...... :hrm:

Edit: What he said! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...