TorbjørnK Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er nok 90% SKUESPILL (i ett ord) og 10% svette. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er nok litt arrangert ja.. Er jo først og fremst for å underholde. Spess den varianten du hinter til. Men gjør nok en del vondt likevel. Uansett om de "faker" det eller ikke. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fpr ikke å snakke om blindhet og brudd. Vil tippe at minst 1 person i de filmene der brakk rygg, nakke, arm, ben, eller ribbein... Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja, det er skuespill. Men jeg vil nok fortsatt tro at my av det de gjør er vondt for både kropp og sjel. Kjenner mange som sier "Haha, wrestling er så teit, det er ikke ekte, man ser jo at de ikke slår hverandre bablabla". Neivel, men det gjør folk på film? Blir film like teit, siden det de gjør der heller ikke er ekte? Wrestling er nok mer ekte enn folk tror. Jeg har hardt for å tro at å fly ned fra et 12 meter høyt bur og lande med korsryggen først ned på et bord IKKE er vondt. De er trossalt mennesker de også. Var en som påstod til meg at å lande på matta de bruker i ringen ikke er vondt, siden "dempinga tar for fallet". Vil ikke akkurat si at matta gir så veldig mye etter når de lander men.. Men uansett er det hele ment som underholdning på beste amerikanske vis, så enten liker man det eller så liker man det ikke. Jeg liker det Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Å whine over at wrestling er fake er like saklig som å klage på at sirkusforestillinger ikke er improviserte ... Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Å whine over at wrestling er fake er like saklig som å klage på at sirkusforestillinger ikke er improviserte ... 6997468[/snapback] Ja jeg bare lurte jeg da ... for jeg viste ikke Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Til dere som sier at wrestlingfans må være dumme for å se på wrestling. Er dere da dumme om dere ser på en film som inneholder slossing? Samme greia, bare at wrestlingen går som sportsunderholdning og ikke kinofilmer. Som det blir sagt før showene starter. "Ja, dette er underholdning. Men skadene/risikoene er ekte". Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Man ser jo tydelig at mye er planlagt, men det vil jo ikke si at smerten er fake! Ser alltid teit ut når en hjelper til å hoppe så han skal bli slengt på ryggen å slike ting. Men det er faktisk litt underholdene og se på. Litt fordi det er så lett å se at de ofte sammarbeider og de gjør noen kule triks. Men om Wrestlig er fake eller ikke fake. Det blir litt vanskelig å si. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) At det er "fake" er det ingen tvil om. Det er en grunn til at wrestling går under spotstUNDERHOLDNING og ikke ren sport. Det er laget som underholdning pakken inn i et sportslig papir, litt på samme måte som en slossfilm. Begge deler er laget for underholdning. edit: leif Endret 4. oktober 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er skue spill, men god under holdning uan sett Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 De sier det bare er tull. syntes nå det ser vondt ut alikevel jeg, men Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fake er det, men kara er godt trent. Ken Shamrock er vel med i UFC også om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg liker det ikke når tråder på forumet sklir ut i krangler mellom forumbrukere, enten det gjelder hvem som er mest nerdete eller hvem som er den største pinglen. Tråden hadde et godt utgangspunkt, med et emne som kunne diskuteres saklig. Desverre gikk tråden over i krangel og det er svært beklagelig. Egentlig burde jo tråden vært stengt så langt som den hadde sporet av, men jeg gjorde her et hederlig unntak. Så vær så snill. Hold dere til emnet! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fake er det, men kara er godt trent. Ken Shamrock er vel med i UFC også om jeg ikke tar feil? 6999722[/snapback] Ken shamrock var hovedsaklig en MMA fighter i blant annet UFC ja så gikk han over til wrestling av en eller annen merkelig grunn for å så komme tilbake til UFC: Slutt å kalle folk som ser på wrestling for dumme osv ellers...... Edit: What he said! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Ken Shamrock er vel med i UFC også om jeg ikke tar feil? 6999722[/snapback] Stemmer vel det. Redigert: Ja, SnowDOG_ kom med et bedre svar. Endret 4. oktober 2006 av Redline Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser ikke videre godt ut å få trynet stiftet fast med stiftemaskin! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 NEi, la merke til den og. Er fin den med han som setter trynet fast i piggtråd-gjerdet... Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser utrolig vondt ut enkelte av de stuntene . Må si meg enig i at det er underholdning selv om det ikke er noe jeg ser på. Synes det blir litt for dumt å knuse glass over hodene til folk for underholdning. Lenke til kommentar
sk8l0rva Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg ble seriøst skuffa over wrestling nå! Mange av de filmene som er dritrååe! ;( Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå ser det ut som at mange av de videoene bare er "moderne streetfighting". Skulle ikke forundre meg om alle løp når det kom en politibil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå