TiNuSsS Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hey, jeg og mange andre venner lure på om wrestling bare er skuespill ? MvH TiNuSsS Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har hørt at det bare er skuespill, men er ikke sikker. Dette er noe jeg og lurer på... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Ja, alt er planlagt på forskudd. Enkelte ting i wrestling er nok vondt uansett. TNA: Barbed Wire Massacre. ;D Endret 3. oktober 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Som jeg fant på et annet forum: Its fakereal or better put "StageManaged". When people kiss in movies. Would you say its real or fake? Truth is, Its both. Same for wrestling. Its real fight but just for pure entertainment. Sometimes the fight, jabs, kicks aint real. a recent scenario IMO, jeg kaller det fake. Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er show + stunts, noen ganger knekker folk bein osv helt syke greier. Han en kompis som ser mye på det, han har sånn klipp som viser syke ulykker på wresling, de er helt gærne!!1 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, alt er planlagt på forskudd. Enkelte ting i wrestling er nok vondt uansett. TNA: Barbed Wire Massacre. ;D 6993125[/snapback] De sårene var ekte. Samme var piggtråden. AU Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Noe er jo skuespill, men den piggtråden så IKKE god ut Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) De sårene var ekte. Samme var piggtråden. AU 6993307[/snapback] Haha Youtube: The Redemption of Necro Butcher Endret 3. oktober 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 De sårene var ekte. Samme var piggtråden. AU 6993307[/snapback] Haha Youtube: The Redemption of Necro Butcher 6993345[/snapback] Å satan! Det var lettere psykopatisk... Har han noen nervefeil som gjør at han ikke føler smerte like mye som oss vanlige dødelige? Den bloddekte ryggen var litt bra da For en jævla idiot... Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, alt er planlagt på forskudd. Enkelte ting i wrestling er nok vondt uansett. TNA: Barbed Wire Massacre. ;D 6993125[/snapback] å fy fader det så vondt ut! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Som jeg peleier å si til de som lurer på om det er ekte eller spill: Hvis det var ekte, hvorfor står de da stille og venter på at den andre skal slå, hoppe, sparke osv? I en scene i den ene YouTube videoen ser du den ene fyren stå utenfor ringen. Så tar den andre en stol og setter opp innefor tauene, går noen skritt bort og tar løperfart, og bruker stolen som springbrett og hiver seg over ringen og oppå fyren som står utenfor. Vel, hvis det var ekte og du var fyren utenfor ringen, ville du ikke heller ha flyttet på deg og latt gærningen gå på trynet i gulvet? Personlig tror jeg ikke mye på piggtråden eller blodet heller, men det får så være... Geir Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skuespill to the bone. Du kan se at når "Wrestler 1" skal ta et grep på "Wrestler 2", hjelper Wrestler 2 gjerne til. Wrestler 1: <-- Hadde vært ålreit med litt hjelp her? Wrestler 2: <-- Hjelp skal bli! *Hopp ned på magen* Oi, det gjorde vondt, gitt. Hurra for alle skuespillere! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Personlig tror jeg ikke mye på piggtråden eller blodet heller, men det får så være... 6994598[/snapback] Piggtråden og blodet er nok meget ekte. Arr etter diverse skarpe objekter. Wrestling er som en film. Handlingen og gjennomføringen er lagt opp på forhånd. Man må gå inn for at dette er 100% tull og underholdning i sin pureste form. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 More movies please! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Wrestling og lignende er det største tullet på jord! Bare snålinger og mindre intelligente mennesker som kan ha glede av slikt tull... Er vel en grunn til at sporten er størst i Usa. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kommersiell wrestiling er bare skuespill, men finnes noen former for fribryting som minner om wrestiling som ikke er skuespill. Mye av det er forbudt i Norge. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 wrestling er bare skuespill ja.. trudde alle viste det jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 More movies please! 6994729[/snapback] Youtube: Why I love CZW Pt. 1 Youtube: Why I love CZW Pt. 2 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 More movies please! 6994729[/snapback] Youtube: Why I love CZW Pt. 1 Youtube: Why I love CZW Pt. 2 6994781[/snapback] Jeg trodde det var i fotball man fant dumme mennesker. Fytte rakkern, hvor lenge er man aktiv i den "sporten" der da? Nakkeskader må jo være like vanlig som en strekk i låret er for fotballspillere, hvis ikke enda mer vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå