Gå til innhold

SC:DA. Cabin Prisoner Gameplay. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gleder meg så vilt til dette spillet.. begynner å bli kort tid igjen til det kommer nå =D

har vært stor fan av SC siden demoen av det aller første spillet... digger stealth action :D

6993243[/snapback]

Fy i f. Ser så bra ut.

Den første splinter cell på Xbox --- husker den vanvittige følelsen da jeg spilte det første gangen, lys/skygge effektene... For meg slo det den gang knock out på alt annet jeg hadde spilt på konsoll tidligere. Ser ut som denne til 360 kan gi meg samme godfølelsen. Sett en del videoer nå. Alle imponerer.

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Hehe, du pleier som regel å poste filmene jeg har sett en dag i forveien :p Men vil tro mange andre setter pris på disse linkene. GameTrailers er en veldig bra side på HD materiell.

Birger :)

6993546[/snapback]

Jeg poster her når ingen andre har postet det tidligere.

Bryr meg lite om det er nytt eller 10 år gammelt :tease:

Lenke til kommentar
Fy i f. Ser så bra ut.

Den første splinter cell på Xbox --- husker den vanvittige følelsen da jeg spilte det første gangen, lys/skygge effektene... For meg slo det den gang knock out på alt annet jeg hadde spilt på konsoll tidligere. Ser ut som denne til 360 kan gi meg samme godfølelsen. Sett en del videoer nå. Alle imponerer.

Dr Peedee

6993454[/snapback]

Enig! Dette spillet skal i hus :)

Er det co-op i spillet?

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Daaaamn!

Tenkte å vente med dette spillet siden jeg unfortunately ikke driter penger og skal ha PES, Vegas, COD3, Carbon, WWE07 og Gears i nærmeste fremtid, men etter å ha sett den video'n her i HD må jeg jammen punge ut en halv høvding for dette også på release dagen!

EDIT:

Herregud, sjekket utgivelsesdatoer.

* Brothers in Arms: Hell's Highway

* FEAR

* Lost Planet

* Alone In the Dark

* Army of Two

* BioShock

* Colin McRae: DIRT

* Forza 2

* Alan Wake

* Mass Effect

* Resident Evil 5

Får vel levere en Lotto til helga......

Endret av Drunk In Public
Lenke til kommentar

er jeg den eneste som ikke ser de nye gameplay videoene? vil ikke ødelegge for meg som jeg gjorde ved HL2.. viste jo hvordan meste partan av spillet var, da de viste så og si alt :p

skal holde meg uten og se noen av disse til spillet er sluppet, og få meg noen overaskelser da ;)

Lenke til kommentar
Fy i f. Ser så bra ut.

Dr Peedee

6993454[/snapback]

Enig! Dette spillet skal i hus :)

Er det co-op i spillet?

6993950[/snapback]

Co-op? Aner ikke. Veit ikke om spilltypen passer til det, tror nesten ikke det. Vi får spare Co-op'en til Gears of War, Avanore.

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Co-op? Aner ikke. Veit ikke om spilltypen passer til det, tror nesten ikke det. Vi får spare Co-op'en til Gears of War, Avanore.

Dr Peedee

6994886[/snapback]

Det blir mye øl og co-op når det spillet kommer :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
gleder meg så vilt til dette spillet.. begynner å bli kort tid igjen til det kommer nå =D

har vært stor fan av SC siden demoen av det aller første spillet... digger stealth action :D

6993243[/snapback]

Fy i f. Ser så bra ut.

Dr Peedee

6993454[/snapback]

Ah..! The Memories.

På den tiden eg venta på Splinter Cell 1, budde eg fortsatt heime hos 'the old folks'.

Eg gjekk vel 3. året på Videregåande - og skulle ha ein tentamen dagen etter.

Plutselig ser eg ein release av ein leaked beta av splinter cell.

Eg fekk frysningar nedover ryggen - og spelte gjennom betaen 5-6 gangar den kvelden på den gode gamle xboxen (1) og ein fantastisk 15" reiseTV.

Med andre ord, eg sovna på tentamen. :)

Fantastiske spel, eg gledar meg ihjel te Double Agent.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...