:---{D Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hei og hopp. Det er da altså i morgen vi farer på LAN. Derfor tenkte jeg å lage en tråd der vi kan gi hint og tips om hva som er lurt å ta med seg. Må ha med: -PC -Skjerm -Tastatur -Mus -Strømforgrener -Noe som lager lyd (små høytale, headset osv) -Klær (Bukser, t-skjorter, gensere, sokker og undertøy) -Sovepose -Penger/mat (Etter hva ryktene sier vil det bli god servering der til en billig penge, så det vil ikke bli så nødvendig å ha med seg mat om man har penger) -Billett -ID -Tannbørste/Tannkrem -Deo -Håndkle Kjekt å ha med: -Stol (stolene som er der er ikke så sunne.) -Liggeunderlag (Noen macho menn klarer seg uten) -Mobil (Man kan godt kommunisere gjennom noen av de hundre data'ene som vil bli der også) -Backup-CD'er/DVD'er eller ekstern harddisk om du trenger mer plass til pr0n -Shampoo (Går ann å dusje uten) -Såpe (Finnes vel der) -Ladere (Dere som har datakabel anbefales å lade gjennom USB) -Mr. Lee (Som sagt blir det bra servering, men det er alltid greit å ha noe i bakhånd. Det er sagt at det vil bli vannkokere der) -Bestikk, tallerken (Plast og papp funker) -Ting til å mekke og skru maskina med Gøy å ha med: -Teip -Webcam/digitalt cam -Tusj Husk å: -Ha hygienen på topp før du drar (alle har spilt The Sims?) Flott med innspill og tips så alle får med seg det nødvendige. Endret 3. oktober 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Ved lader til mobilen vill jeg anbefale dere som har datakabel til å lade gjennom USB, istedenfor å bruke opp et unødvendig strømuttak.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Tja, det mange glemmer er strømforgrener Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Musematte er jo greit Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Starte å pakke nå jeg da Greit at du satte oppe n sånn finliste ^^ Lenke til kommentar
Matin Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er også igang med pakkinga. Legger ut pakke-lista mi: http://home.no.net/mstalna1/pakkeliste.hw06.txt greit til å skjekke at jeg får med alt dit og hjem Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 skal vel starte og pakke snart, det blir litt hardt og ta og pakke ned datane, men på den positive siden, det er lan Lenke til kommentar
Warshade Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Kommer ikke til å pakke pcen før 20 min før jeg drar. BTW stolene kan du bare pakke inn i soveposen din da Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvordan er det med kofferter? må bli kjørt av tanta mi da alle andre har dratt til setesdal og jeg/pappa fant ut at det å pakke skjermen i koffert, isolert med soveposen rundt var det enkleste og beste måten å få med seg alt på. Så har jeg tøy etc i sekken og bærer PCen. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg skal ha en trillekoffert, på LANet har jeg den bare under bordet Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg skal ha en trillekoffert, på LANet har jeg den bare under bordet 6993886[/snapback] Du får alt i en trillekoffert som får plass under bordet? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg skal ha en trillekoffert, på LANet har jeg den bare under bordet 6993886[/snapback] Joa.. hadde hatt trillekoffert jeg og hadde jeg hatt 17" ^^ men så har det seg slik at 19" ern er akkurat 1 cm for bred for ALLE de vi hadde men men.. skal ha min som beinsøtte seff. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 trillekoffert og sekk/bag elns.. Men kofferten er grei til å ha pc'n i, for den har på en måte ''rammer'' Så ting holder seg på plass, og ligger mer sikkert. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Skal putte alt jeg finner opp i en bag bortsett fra skjermen og pc'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg