Haddock Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvor kan jeg skaffe et komplett mini-biljardbord, sånn som man setter på bordet? Så de hadde det på en lekebutikk i nærheten for en stund siden, men de er utsolgt nå og de får ikke inn flere før til jul... Finnes det noen nettbutikk jeg kan skaffe dette? Eller noen som selger brukt? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har et nedi kjelleren.. Men jeg har kun en kølle tror jeg ^^ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sett det både på biltema, clas ohlson osv. Sjekk Smartclub etc. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har et nedi kjelleren.. Men jeg har kun en kølle tror jeg ^^ 6993308[/snapback] Må nok ha begge køllene Sett det både på biltema, clas ohlson osv. Sjekk Smartclub etc. 6993784[/snapback] Skal sjekke Clas, det på Biltema var vél dyrt... Bare hos meg Clas Ohlson sine nettsider ikke funker btw?? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sjekket eBay? Der er det masse rare saker. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har det på mange lekebutikker. Vet også at Europris har hatt noe. Meeen, "køller" ? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det kalles en kø, som Nordz prøver å poengtere. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg tror jeg kjøpte mitt på biltema, er en stund siden tho. Lenke til kommentar
veitch Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kan få kjøpe mitt Komplett Faktisk ikkje nokon skader på det heller ( ein av dei få tinga eg ikkje har gjort noko med, men det kjem av at eg aldri har fått tid til å bruke det Men du skal få mitt rimlig Ta kontakt ([email protected] - legg til på msn:P / send ein e-post) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå