Newbie1KENuubie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Beklager hvis jeg har postet denne feil. Jeg ønsker ikke å være en del av dette forumet mer, og ønsker å slette kontoen min. Men jeg finner ikke ut hvor jeg gjør det. Kan noen fortelle meg hvor jeg får slettet den? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Du kan ikke slette den sjøl. kan du ikke bare la den ligge og sove da? tror du kan sende PM til mod/admin angående det der så kan sikkert de fikse noe. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg prøvde det og de sa at jeg ikke får slettet den selv og de vil ikke slette den for meg. Så da bare lar jeg den være her men jeg kommer ikke til å bruke den mer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg prøvde det og de sa at jeg ikke får slettet den selv og de vil ikke slette den for meg. Så da bare lar jeg den være her men jeg kommer ikke til å bruke den mer 6992961[/snapback] Hvis du har spurt dem, hvorfor poster du her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg