CoolBeer Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 ja mine damer og herrer, nå er klokka 05:25 og jeg lurer på om det er noen som er våkne på denne ufattelige sene(ev. tidlige) tiden på døgnet?? og hva gjør så de personene som er våkne nå??? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg er våken og du har idag en feilposting... :razz: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Eg er altid våken! Pleier å legge meg i 6-7tiden om morningen. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 feilposting??? den sku kanshe i 'off topic - søppel'??? legge deg i 6-7 tiden??? nåh... må nesten være arbeidsledig eller jobbe nattskift for å gjøre det hver dag... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 jepp, den skulle i offtopic delen... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jepp eg har vært arbeidsledig nå en god stund så da er det mye fritid. Har egentlig altid vært natt ugle. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 den ligger da vittelig i 'off topic - annet'... eller er det jeg som er VEELDIG trøtt??? kjenner til det der med arbeidsledighet, var arbeidsløs fra desember til august... ble mye natterangling da ja.... Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Spreller enda jeg... regner vel med at rigor mortis slår inn snart... Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Main Entry: rig·or mor·tis Pronunciation: "ri-g&r-'mor-t&s also chiefly British "rI-"gor- Function: noun Etymology: New Latin, stiffness of death Date: circa 1847 : temporary rigidity of muscles occurring after death Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Anyways eg går og mater the bedbugs. Znakkezzzzzzzzzzz..... Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 seff... sorry, er LITT trøtt akkurat nå.... tolka det til at rigmor kom snart til å slå til deg... så hva gjør folk om natta da??? bare surre på HW.no??? lurte på om jeg sku sette på en film snart... må holde meg våken til klokka 11... (HUFF) Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Akkurat nå så chatter jeg med kamerater over IRC... og hører på musikk... og svarer på denne teite tråden her Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 å rigmor har ikke slått enda? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Er våken jeg ja. Skulle vel egentlig lagt meg, men jeg har ikke akkurat så veldig lyst. Jaja, får vel finne no å laste ned elns jeg da :smile: Er det noen som er våkne nå forresten?? Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 rigmor er litt treg i oppfattelsen... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Du får vente litt ekstra da vettu og se om a rigmor kommer Kanskje du er heldig :razz: Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 sitter bare å røyker Tidemanns Rød 3 og drikke Coca-Cola, ser meg litt rundt på hardware.no forumet, leter etter Linux drivere til keyboardn min, som mest sansynlig ikke eksisterer...(driverne altså, ikke keyboarden)... vurderer å se en film, men vet ikke hva...(har sett alt jeg har) :sad: kanshe spille litt cs etterpå, men da må jeg installere wine, og det tar vel et halvt minutt ellerno(AAALT for LAAANG tid). livet er ikke lett... Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 gå å legg dere nå ugler! -så vi andre kan få jobba litt! :smile: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 06:18, skrev spn2000:gå å legg dere nå ugler! -så vi andre kan få jobba litt! :smile: Jobbe på en søndag morgen?? Og det med hva, om jeg tør spørre? De fleste har da fri på søndager. Btw: Nå skal jeg ikke poste flere meldinger, da jeg har posta en god del den siste halvtimen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå