maskot Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Her har eg sett litt på å bli Ingeniør.. Og vidare eventuelt ta mastergrad. Går det innafor bygg? kan nokon forklare litt meir om saken? Eg syns den var litt forvirrande det på jobbfeber. Her såg eg då på "ingeniør -bygg" Utdannelse: Bachelor i byggfag er 3-årig og består av konstruksjonsfag, naturkrefters påvirkning på ulike konstruksjoner, materiallære, utvikling og ledelse innen byggeprosjekter fra planlegning til driftstart, vannforsyning og miljøutfordringer, realfagene med mer. Etter to år er det anledning til fordypning i bygg og anlegg eller andre retninger. Vil det her seie då at om eg tar to år ekstra utdanning, at eg då blir master og med lønn på 350.000.- til 550.000.-? Gjelder det kanskje kun innafor teknologi det..? For då eg såg på Sivilingeniør, så står det øverst: Yrke: Sivilingeniør Alternativt navn: Ingeniør (Master i teknologi) Men teknologi har vel ikkje så masse med byggfag å gjere..? Nokon som kan klare opp litt her? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Gjør noe du interreserer deg for, så er du garantert en god jobb. Mener jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå