Gå til innhold

Doom III alpha-test: id Software vet hvem som har lekket den

Anbefalte innlegg

Les her og her.

Hvis denne IRC-loggen skulle være ekte, er de som har lekket testdemoen i store problemer da de er en betydelig aktør i hardware-markedet.

Alle fans av denne aktøren bør håpe at denne IRC-loggen er fake (noe den etter min og mange andres mening høyst sannsynlig er)...

[ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-11-03 05:14 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-03 09:37, skrev DMPoWer:

Så alt i alt. Ville dere prøvd alpha versjonen før det selve spillet og har dere prøvd det alt?

Jeg installerte Alpha versjonen i dag tidlig. PC'n sto i natt og lastet ned. Jeg kommer garantert til å kjøpe (ja, kjøpe) Doom III, når det kommer neste år :smile:

Lenke til kommentar

Det blir litt som da vi smugtittet på julepresangene som barn. Det var kanskje ikke like morsomt å åpne pakkene på julaften når en allerede visste hva som var i dem.

Personlig så skal jeg prøve å holde fingrene fra fatet, og heller vente til den offisielle releasen.

Lenke til kommentar

skal laste det ned og teste det, etter hva jeg har sett av screenbilder ser det utrolig bra ut og jeg SKAL ha det når det kommer

kommer sannsynlighvis ikke til å spille den lekkede versonen med en gang da jeg bare har ett Matrox G450 kort i maskinen nu :sad: G4 død

G4 Rest in Peace

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

grafikken er ikke akkurat noe å klage på i spillet, det er heller ikke stemningen..

men jeg har en følelse at etter en liten stund så blir man for vant med det.

i begynnelsen var man livredd det meste der og holdt seg klar og snek seg rundt hjørnene, 2 gangen så vandret du gjennom det..

tror dette blir en engangsthriller som ikke byr på noe mer enn at du spiller en gang gjennom det og etter det så støver det bort på en liten partisjon på hdd`n..

får i det minste nyte grafikken..

men som det ble sagt før, jeg er spent på hvilke nye spill som kommer til å ta i bruk doom 3 grafikkmotoren

Lenke til kommentar

Sterke ord, sterke ord.. (stikk i fjøset og melk kuene småen, sier den kloke bonden, så han slipper å gjøre det selv) :grin:

Med tanke på realismen, vil jeg påstå at det er tull at man ikke kan lage annet enn horror med Doom3 enginen.

Realistiske krigsspill som OFP med denne kvaliteten på grafikken ville vært fantastisk, men jeg tror neppe Doom3 enginen tegner opp store landskap.

Da har vi spill som Rainbow six og slikt, det må være perfekt med begrensede områder ("begrensede" som i "ikke løpe en time uten å støte på grenser").

Lenke til kommentar

med tanke på dei sjuke systemkrava så er utendørs heilt umoglegt

+ lyset vil bli heilt jævligt ute i sola

doom3 motoren er best i mørket...for å skape skummel stemning

*uff* orker ikkje tanken på alle texture passes som må til for rendre eit uteområde med dei lyseffekta

då blir det betre med 'hacks'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...