Rockna Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei.. Er og ser etter mye spider silk og har sett at det droper en skjelden gang dropper fra edderkoper i hillsbrad men det er skjeldent Noen som vet hvor det dropper litt mer? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 www.thottbot.com FTW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Dropper mer i WPL. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 http://www.thottbot.com/?i=3097;sort=droppct Spol ned til "Dropped by" og sjekk de første med relativt høye tall på "kills". Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg synes drop raten i Hillsbrad var meget god da jeg var desperat etter spider silk for en tid tilbake. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 prøvd dusk wood edderkopene? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 farmer det på min 60 hunter atm... går bus-enkelt. stikk til arathi, og drep drep drep. På min server er 1 spider silk ca 1g.. og thick spider silk er noe billigere, disse dropper begge, + mye vendor trash Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvis det er "vanlig Spider Silk du skal ha så er det beste stedet hulen rett ved inngangen til Wetlands ... her kan du cleare hele hulen på noen minutter (på 60) og drop raten er ikke så ille.... (hender du får noe twink-gear også) Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Starta en ny warrior char i går, da fikk jeg mye spider silk fra edderkoppene i Lake Al-ameth i Dolanaar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå