Hellemyr Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Jeg har plukket ut et sjerkort som jeg liker blant det store utvalget dette, men ingen av netbutikkene som jeg har sett i har dette kortet? er det ikke kommet ut i norske butikker enda? eller er noen av disse, like gode eller bedere for min nye pc: E6300 Gigabyte DS4 Kingston PC6000 2 gig Eller er det noen andre som har noe annet å ambefale i 2000+ klassen? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 kortet finnes jo det, bare ikke fra leadtek.. forskjellen mellom merker er 0-2% (ikke merkbart) Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) ok! Så da er det bare å kjøpe et av de på prisgude lista? og de vil være like gode og passe bra sammen med oppsetet mit? Det gjør vel ikkeno om jeg kjøper asus sjerkort til gigabyte hk? (greit å være på den sikre siden ) Endret 3. oktober 2006 av Hellemyr Lenke til kommentar
Changis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 det du maa passe paa med skjermkort er AGP eller PCI-e, ellers kan du ha nvidia kort paa et ati crossfire hovedkort om du vil. (du kan ikke kjoere crossfire da men det er ikke poenget her ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå