PapaDon Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Gammel serie fra 1982, spilles innimellom på nrk2 og har akkurat blitt sluppet på to DVDer. En fantastisk genial serie, helt der oppe sammen med the hitchhikers guide to the galaxy og monty pythons flying circus! Annbefales på det varmeste om engelsk humor er din ting:) Se forøvrig IMDB og BBC. Ler meg skakk bare av å tenke på den tafatte hippien, kjenner meg litt igjen... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 er nok ikke bare deg ..er klassiker det der.. mye bra musikk der også Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Dexy's Midnight Runners! Fantastisk genial 80-tallsmusikk. Så at de hadde to album på platekompaniet:) Edit: Synd serien bare har 2 sesonger, men desto færre DVDer å bruke penger på Endret 3. oktober 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) da var vi to da:) sente mail til NRK med spørsmål om når serien kommer tilbake, men ikke fått noe svar enda... Mulig jeg må bite i det sure eplet og kjøpe DVDene Edit: Fått svar, og det er ingen planer om å sende serien i reprise... Endret 5. oktober 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Neeesj, Nigel er dritkul! Mange som liker det, lo litt av hver episode, men jeg fikk ikke sett så mye av det. Endret 5. oktober 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 er ikke mer enn 2 sesonger med relativt få episoder hver, så det er lite å se uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå